Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانش آموزی بروجرد گفت: ۳۲۰ دانش آموز بروجردی مقطع متوسطه دوم روز جمعه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "صادق قاسمی" مسئول بسیج دانش آموزی بروجرد در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: اولین گروه از شهرستان بروجرد روز جمعه 27 مهرماه در قالب هشت دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این اردو 320 نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه به مدت سه روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

قاسمی اظهار داشت: همچنین در روز 15 آبانماه دومین گروه از دانش آموزان به راهیان نور اعزام خواهند شد که در مرحله دوم 320 نفر از دانش آموزان دختر نیز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

مسئول بسیج دانش آموزی بروجرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از مهمترین اهداف اردوی راهیان نور برشمرد و افزود: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور گامی اساسی در جهت بصیرت افزایی دانش آموزان بوده و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار اثر گذار است.

به گفته وی امروز دشمن همه توان خود را برای کمرنگ کردن اعتقادات جوانان به کار گرفته که در این زمینه اردوی راهیان نور در جهت تقویت باورهای دینی و اعتقادی بسیار مهم و موثر است.

قاسمی اظهار داشت: دانش اموزان در این اردوی سه روزه از نزدیک مناطق عملیاتی را می بینند و رشادت های رزمندگان اسلام و فداکاری و از جان گذشتگی شهدا را بهتر می توانند درک کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور عصر امروز در حاشیه این بازدید گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ روح الله حسین زاده بیان کرد: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

کد خبر 6088044

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • اردوی مهارتی دانش آموزان در آباده