Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: ایستگاه ثبت ساعت و نصب سامانه پایش تردد هوشمند ناوگان حمل مسافری (سپهتن) در ایام اربعین 97 در پایانه مسافربری برکت شهرستان مهران نصب می شود.

سرهنگ رضا همتی زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون تردد تدریجی خودروهای زائران حسینی در جاده های استان با سهولت در حال انجام است و ترافیک کاملا روان و تردد خودروها بدون مشکل انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به افزایش تردد خودروهای عبوری زائران طی روزهای آینده، تمامی رانندگان اتوبوس که جهت حمل و جابجایی زائران عتبات عالیات در مرز مهران تردد دارند باید در پایانه برکت که مبدا و مقصد اتوبوس ها تعیین شده اقدام به ثبت ساعت کنند در غیر اینصورت حق حمل مسافر را نداشته و مدارک آنها توسط پاسگاه مسیر اخذ و اجازه تردد نخواهند داشت.
رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد: با تلاش مسئولان استانی و کشوری در حوزه زیرساخت های حوزه راه منتهی به مرز مهران اقدمات خوبی انجام شده که تا حدودی جاده های استان به نقطه آرمانی و مطلوب نزدیک شده است.
همتی زاده یادآور شد: تنها در 2 نقطه محور ایلام - مهران (منطقه مهدی آباد و بان رحمان) عملیات راهسازی تکمیل نشده است که بنا به گفته پیمانکاران مرتبط تلاش می شود تا طی روزهای آینده این نقاط نیز تکمیل و زیر بار ترافیک رود.
وی خستگی و خواب آلودگی را علت اصلی تصادفات دانست و گفت: بخش عمده حوادث سال گذشته به خواب آلودگی مربوط بود، لذا زائران در طول مسیر حرکت و در توقف ها عجله و شتاب نکنند و استراحت های مناسب در طول راه داشته باشند.
فرمانده پلیس راه ایلام ادامه داد: امیدواریم با تلاش ماموران پلیس راه و همکاری زائران اربعین حسینی با توجه به اینکه شاهد افزایش تردد زیادی در این ایام در جاده های ارتباطی استان هستیم، شاهد هیچگونه سانحه دلخراش رانندگی نباشیم.
به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران را یکی از امن‌ترین و مهم‌ترین مرزهای کشور برای تردد زوار اربعین حسینی است که روزانه بیش از 6 هزار زائر و در ایام اربعین نزدیک به سه میلیون نفر از طریق این مرز به عتبات عالیات تردد دارند.
3032/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سامانه سپهتن پايانه بركت ايلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی

به گزارش همشهری آنلاتین به نقل از ایرنا، «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.

وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.

معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کد خبر 847873 برچسب‌ها خبر مهم اربعين

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی