Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، مدیر صندوق بین‌المللی پول، کریستن لاگارد، برنامه سفر خود به خاورمیانه، شامل توقف در ریاض برای پیوستن به کنفرانس سرمایه‌گذاری سعودی، را کنسل کرد.

این در حالی است که قبلا در روز شنبه لاگارد به خبرنگاران گفته بود که در نظر ندارد برنامه سفر خود را تغییر دهد اما از گزارشات مربوط به ناپدید شدن خبرنگار سعودی، جمال خاشقجی، که پس از دیدار از سفارت عربستان در استانبول، مفقود شده است، وحشت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز سخنگوی آی‌ام‌اف در بیانیه‌ای که در آن اشاره به دلیل این کار نشده است گفت: سفر از قبل برنامه‌ریزی شده رییس صندوق بین‌المللی پول به خاورمیانه به تعویق افتاده است.

شب گذشته هم مدیران بانک‌های برتر اروپا شامل اچ‌اس‌بی‌سی، استاندارد چارترزد، کردیت سوئیس و بی‌ان‌پی پاریباس، اعلام کردند که در این کنفرانس شرکت نخواهند کرد.

مدیر اجرایی ارشد بورس لندن هم اعلام کرد که دیگر در این کنفرانس حضور نخواهد داشت.

پیش از این هم جیمی مورگان، مدیر اجرایی ارشد جی‌پی‌مورگان آمریکا از شرکت نکردن خود در این کنفرانس خبر داده بود.

این در حالی انجام می‌شود که فشارهای بین‌المللی بر سر ناپدید شدن روزنامه‌نگار عربستانی، جمال خاشقجی به حد اکثر رسیده است. خاشقجی شهروند آمریکا بود و یکی از منتقدان ممتاز محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی به حساب می‌رفت.

به این ترتیب تنها چند موسسه مهم باقی مانده‌اند که هنوز ادر این اجلاس شرکت می‌کنند؛ سیتی‌گروپ، گلدمن ساکس و سوشیت جنرال بانک‌های باقی‌مانده‌ای هستند که هنوز موضع خود را در این مورد اعلام نکرده‌اند.

کد خبر 4433169

منبع: مهر

کلیدواژه: جمال خاشقجی صندوق بین المللی پول عربستان سعودی اربعین ۹۷ قیمت نفت گمرک ایران تولید نفت بانک مرکزی ایران صادرات نفت تحریم اقتصادی ایران بورس وزارت جهاد کشاورزی صادرات غیرنفتی بازار ارز بازار سهام وزارت صنعت معدن و تجارت نفت خام مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد

در حکمی از سوی هاشم امینی؛ مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی به عنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، در حکمی از سوی هاشم امینی؛ مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی؛ به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.

معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی از جمله مسئولیت های رضا عطایی در این شرکت بوده است.

در حالی که برخی از رسانه‌های استان از برکناری مدیرعامل سابق آبفا خبر می‌دهند، پیگیری‌های تسنیم حاکی است، رضا نعیمی پس از بیش از 30 سال خدمت در بخش‌های مختلف وزارت نیرو، به کسوت بازنشستگی نائل شده است.

خبرهای موثق حاکی است، باوجود اصرار مدیران ارشد وزارت نیرو برای ابقای این مدیر جهادی و با تجربه، وی با تمایل شخصی به دلیل چرخش مدیران و انتخاب مدیری جوان، بازنشست شده است. برخی اقدامات نعیمی در دوره مسئولیت آبفای خراسان شمالی نظیر طرح بزرگ انتقال آب تحت اشراف قرارگاه امام حسن و کاهش روستاهای دارای تنش آبی از 300 به 200 روستا با انتقال آب‌های پایدار، از جمله تلاش‌های این مدیر لایق مجموعه وزارت نیرو است.

معارفه مدیر جدید و نوع برگزاری این مراسم نیز به دلیل اصرار این مدیر باتجربه و رزمنده سال‌های دفاع مقدس برای بر زمین نماندن امورات این مجموعه بوده است.

85 درصد خراسان شمالی با خشکسالی مواجه و تامین منابع آب هم اکنون یکی از دغدغه‌های مسئولان است و آب شرب سه شهر بجنورد، شیروان و اسفراین از سدها تامین می شود. شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیش از 200 هزار مشترک آب در شهرها، 121 هزار مشترک آب در روستاها و 60 هزار مشترک فاضلاب دارد.

این استان در شمال شرق ایران دارای 1 میلیون نفر جمعیت است که 44درصد آن ها در روستاها زندگی می کنند.

انتهای پیام/311

دیگر خبرها

  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد