Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@13:10:46 GMT

یک تبعه اتریشی دیگر در ترکیه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۰۰۷۲

یک تبعه اتریشی دیگر در ترکیه دستگیر شد

رسانه‌های اتریشی از دستگیری یک تبعه اتریشی دیگر در ترکیه به اتهام حمایت از حزب ممنوعه کارگران کردستان موسوم به "پ ک ک" خبر دادند. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ بین الملل اروپا آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه اتریشی "استاندارد"، مجددا یک تبعه اتریشی در ترکیه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هفته گذشته دستگیر شده است و به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه اتریش، کنسولگری با مقامات این کشور و سازمان های ترکیه در ارتباط است.

تبعه اتریشی دستگیر شده از شهر لینز اتریش و متهم به همکاری با حزب ممنوعه کارگران کردستان و تامین مالی این حزب است. وی در تاریخ 2 اکتبر و در سفر به ترکیه در فرودگاه استانبول دستگیر شده است.

وی در سطح حمل و نقل بین المللی کار کرده و به گفته خانواده اش سال هاست که در اتریش زندگی کرده و شهروند این کشور است.

اواسط سپتامبر هم "ماکس سیرنگاست"، یک روزنامه نگار اتریشی 29 ساله هم در اتریش دستگیر شد. او نیز متهم به حمایت از حزب کارگران کردستان بود.

مناسبات بین کشورهای اروپایی و ترکیه بخصوص آلمان و اتریش و ترکیه بعد از کودتای نظامی نافرجام سال 2016 به شدت متشنج شده است. بسیاری از اتباع ترک و اتریشی با انگیزه های سیاسی در کشور ترکیه دستگیر شده اند. مقامات کشورهای اتریش و آلمان خواستار آزادی این اتباع کشورشان و پایان سیاست های سرکوبگرانه اردوغان علیه مخالفان هستند.

انتهای پیام/

R31356/P36446/S8,89,90,1414/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت از منازل در پوشش خانواده

 

به گزارش تابناک از خبرگزاری پلیس، سرهنگ کارآگاه "هادی نوروزی" در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت ها موفق شدند  4 سارق حرفه ای را که اقدام به سرقت از منازل در پوشش خانواده می‌کردند را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: طی این عملیات 2 نفر آقا و 2 نفر خانم دستگیر شدند  که در بازجویی های اولیه به 18 فقره سرقت از منازل سطح شهرستان  اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به استمرار طرح های پیشگیرانه پلیس به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند و منازل خود را به تجهیزات حفاظتی و بازدارنده مجهز کنند.

دیگر خبرها

  • نزدیکی به ناتو در دستورکار کشورهای بی‌طرف اروپا
  • دیوید کاپرفیلد اتریشی است | سرمربی فوتبال یا جادوگر؟
  • وزیر خارجه اتریش: قصد پیوستن به ناتو را نداریم
  • روسیه دو تبعه آمریکایی را بازداشت کرد
  • تضمین مارکو به فرستاپن برای ترک ردبول
  • رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد
  • رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد