Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-19@13:04:06 GMT

کاهش نسبی قیمت مرغ

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۰۰۸۶

کاهش نسبی قیمت مرغ

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، مهدی یوسف خانی از کاهش ۲۰۰ تومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: نرخ این کالا در مراکز خرده فروشی به کیلویی ۹۸۰۰ تومان رسیده است.

وی قیمت هرکیلوگرم مرغ گرم را در عمده فروشی درب کشتارگاه  ۸۷۵۰   تومان و توزیع درب واحدهای صنفی ۸۹۵۰ تومان است.

یوسف خانی افزود: قیمت خرده فروشی مرغ شمال  ۹۳۵۰ تومان و نرخ  عمده مرغ کشتار شمال در میدان بهمن ۸۳۵۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی قیمت هرکیلوگرم سینه با کتف را  ۱۴۰۰۰ تومان اعلام و اضافه کرد: قیمت هرکیلوگرم  سینه بدون کتف ۱۵۰۰۰ است. فیله ۱۶۰۰۰۰ تومان تومان و

یوسف خانی ادامه داد: همکاران ما توجه کنند قیمتهای اعلامی فوق نرخ استعلامی بوده و آنها می توانند با توجه به فاکتور خرید رسمی و با احتساب ۱۰ درصد سود اقدام به فروش کنند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: مرغ قیمت مرغ اتحادیه پرنده و ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۰۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، طبق قانون شرکت های خودرو سازی می توانند هر ساله اقدام به پیش فروش خودروهای خود کنند که این اقدام نوعی تشویق برای خودروسازان و همینطور کمک به مشتریان برای خرید ارزان تر خودرو است اما متاسفانه بدقولی خودرو سازان در تحویل به موقع خودرو وعده داده شده کام مشتریان را تلخ می کند.شهروند خبرنگاری در همین باره پیامی ارسال کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

در سال گذشته تعداد زیادی از مردم برای خودرو در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و مقرر بوده ایران خودرو در زمستان ۱۴۰۲ خودرو را تحویل دهد لکن این اقدام در سال ۱۴۰۲ انجام نشده و ایران خودرو به تعهد خود عمل نکرده است و حالا قیمت خودرو پژوپارس را ۱۵۰ گران کرده است در حالی که باید این خودرو ها به قیمت زمان مقرر تحویل بایستی تحویل مشتری میشد و بابت دیرکرد هم به مشتری خسارت پرداخت میشد اما این گران فروشی و افزایش قیمت چه معنایی دارد.

دیگر خبرها

  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • قیمت جدید مرغ در بازار
  • افزایش قیمت بنزین در چین
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • ثبات نسبی در بازار انرژی در پی کاهش تنش‌ها در خاورمیانه