Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی جمشیدیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از دو محیط بانی که در پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو مورد اصابت گلوله شکارچیان قرار گرفته بودند حال یکی از آنها رو به بهبودی است اما دیگری حال مساعدی ندارد.

وی ادامه داد: محیط بان همچنان در بیمارستان الزهرا (س) بستری است و به دلیل اینکه نتوانسته اند ساچمه ها را از پای محیط بان در بیاورند عمل جراحی او به تاخیر افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: شکارچی که توسط محیط بانان ما آسیب دیده بود در بیمارستان علویجه جان خود را از دست داد.

به گزارش مهر، نیمه شب دوشنبه شب، دو شکارچی غیر مجاز به پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو رفته بودند که توسط محیط بانان شناسایی شده و زمانی که محیط بانان اقدام به دستگیری آن دو  شکارچی کردند، شکارچیان دو تن از محیط بانان را مورد اصابت گلوله قرار دادند.

کد خبر 4433208

منبع: مهر

کلیدواژه: محیط بان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان بوشهر خبرگزاری مهر یاسوج مشهد شیراز خرم آباد شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچی غیرمجاز در گرمه

به گزارش خبرگزری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ محمدرضا قائمی نژاد گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر شکار غیر مجاز و نگهداری گوشت شکار در یک منزل مسکونی، ماموران انتظامی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های بعمل آمده در بازرسی از منزل شکارچی ۵ کیلوگرم گوشت شکار غیر مجاز کشف و شکارچی نیز دستگیر شد، افزود: شکارچی بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد. 
وی با بیان اینکه پلیس با افرادی که اقدام به شکار غیر قانونی و صدمه زدن به محیط زیست می‌کنند با جدیت برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست تا به جهت حفاظت از محیط زیست در صورت اطلاع از این گونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • تحویل خودرو و تجهیزات عملیاتی به محیط‌بانان
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • چرا شغال‌های نزدیک تهران خوشحال و چندقلوزا شده اند؟
  • ماجرای دیده شدن دسته گرگ ها در تهرانپارس چیست؟ + ویدئو | واکنش رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش
  • دستگیری ۲ شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در گرمه
  • رصد حیات وحش بدون دیده شدن با سپر نامرئی‌کننده