Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا همتی زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون تردد تدریجی خودروهای زائران حسینی در جاده های استان با سهولت در حال انجام است و ترافیک کاملا روان و تردد خودروها بدون مشکل انجام می شود.
وی افزود: با توجه به افزایش تردد خودروهای عبوری زائران طی روزهای آینده، تمامی رانندگان اتوبوس که جهت حمل و جابجایی زائران عتبات عالیات در مرز مهران تردد دارند باید در پایانه برکت که مبدا و مقصد اتوبوس ها تعیین شده اقدام به ثبت ساعت کنند در غیر اینصورت حق حمل مسافر را نداشته و مدارک آنها توسط پاسگاه مسیر اخذ و اجازه تردد نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد: با تلاش مسئولان استانی و کشوری در حوزه زیرساخت های حوزه راه منتهی به مرز مهران اقدمات خوبی انجام شده که تا حدودی جاده های استان به نقطه آرمانی و مطلوب نزدیک شده است.
همتی زاده یادآور شد: تنها در 2 نقطه محور ایلام - مهران (منطقه مهدی آباد و بان رحمان) عملیات راهسازی تکمیل نشده است که بنا به گفته پیمانکاران مرتبط تلاش می شود تا طی روزهای آینده این نقاط نیز تکمیل و زیر بار ترافیک رود.
وی خستگی و خواب آلودگی را علت اصلی تصادفات دانست و گفت: بخش عمده حوادث سال گذشته به خواب آلودگی مربوط بود، لذا زائران در طول مسیر حرکت و در توقف ها عجله و شتاب نکنند و استراحت های مناسب در طول راه داشته باشند.
فرمانده پلیس راه ایلام ادامه داد: امیدواریم با تلاش ماموران پلیس راه و همکاری زائران اربعین حسینی با توجه به اینکه شاهد افزایش تردد زیادی در این ایام در جاده های ارتباطی استان هستیم، شاهد هیچگونه سانحه دلخراش رانندگی نباشیم.
به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران را یکی از امن‌ترین و مهم‌ترین مرزهای کشور برای تردد زوار اربعین حسینی است که روزانه بیش از 6 هزار زائر و در ایام اربعین نزدیک به سه میلیون نفر از طریق این مرز به عتبات عالیات تردد دارند.
3032/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اتوبوس جاده های استان خستگی و خواب آلودگی رئیس پلیس راه ماموران پلیس راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار

                                                          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در بازدید از محوطه تجاری گمرگ مهران اظهار داشت: باید تحولی را در بحث نظافت و رعایت مسائل بهداشتی، لاین بندی و روشنایی محوطه تجاری گمرگ داشته باشیم که این تحول رضایت رانندگان و ترخیص‌کاران در گمرک را به دنبال دارد.   وی در ادامه با تاکید بر نظم و انضباط در صدور مانیفست و دیگر امورات، افزود: کل مساحت گمرک مهران ۱۵ هکتار است که ۱۱ هکتار آن عملیاتی است و ۴ هکتار به ابنیه و مستحدثات اختصاص یافته است.   استاندار ایلام همچنین مطرح کرد: باید از سیم‌کارت فروشی و مسافرفروشی جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • لحظات رعب آور سرنشینان دو اتوبوس مسافربری برای نجات از سیل+ فیلم
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند