Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:23:08 GMT

2 مسافر ایرانی در مرز عراق بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۰۴۲۴

2 مسافر ایرانی در مرز عراق بازداشت شدند

بغداد – ایرنا – سازمان گذرگاه های مرزی عراق از بازداشت دو مسافر ایرانی به اتهام حمل مواد مخدر در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری 'سومریه نیوز' سازمان یاد شده در روز چهارشنبه اعلام کرد که دستگیری این دو مسافر به دلیل حمل 14 گرم مواد مخدر از نوع هروئین توسط مسافر اول و 45 گرم از همان ماده توسط مسافر دوم در ایست و بازرسی گذرگاه شلمچه (استان بصره) صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متهمان پس از بازداشت برای اجرای روال قانونی به شعبه مواد مخدر و روان گردان دستگاه قضایی در منطقه شط العرب ارجاع داده شدند.
طی روزهای اخیر این چندمین بار است که رسانه های عراقی از بازداشت چند مسافر ایرانی به اتهام حمل مواد مخدر در گذرگاه های ورودی این کشور خبر می دهند.
عراق اعتیاد را جرم می داند و با حاملین مواد مخدر حتی به میزان مصرف شخصی نیز هم در بخش انتظامی و هم در بخش قضایی بشدت برخورد می کند.
مسئولان مربوطه تاکنون بارها نسبت به عواقب نامعلوم حمل مواد مخدر به داخل عراق به مسافران خارجی هشدار داده اند.
خاورم*4*380**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اربعين 97 عراق مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد

شب گذشته در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا در دوحه پایتخت کشور قطر، تیم المپیک عراق موفق شد با شکست دادن اندونزی و کسب رتبه سوم این تورنمنت، جواز حضور در مسابقات المپیک پاریس ۲۰۲۴، را کسب کند تا شیر‌های جوان بین‌النهرین از حالا خودشان را برای بازی در فرانسه آماده کنند.

به گزارش ورزش سه، رشید شناشیل سرمربی تیم جوانان عراق با داشتن ستارگان اثرگذاری، چون منتظر محمد بازیکن عراقی مس رفسنجان و فصل بعد استقلال و همچنین علی جاسم ستاره ملی پوش فوتبال عراق که در جام ملت‌های آسیا همراه با بزرگسالان این کشور نیز حضور داشت، مسیر متفاوتی را تجربه کرد و عراقی‌ها حالا برای ششمین‌بار در این تورنمنت حاضر خواهند شد. تیم فوتبال عراق در قرن بیست و یکم تنها دو مرتبه در المپیک ۲۰۰۴ آتن و ۲۰۱۶ ریو حضور داشتند که ماحصلش کسب رتبه چهارمی در یونان و کسب رتبه دوازدهمی در برزیل بود!

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان