Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@05:04:29 GMT

◄ آغاز سفر ریلی مسافران عقاب طلائی در ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۰۴۳۸

◄ آغاز سفر ریلی مسافران عقاب طلائی در ایران

تین‌نیوز | 

درقطار عقاب طلائی، که «راه ابریشم» نامیده می‌شود گردشگرانی از کشورهای آمریکا، انگلستان، استرالیا، آرژانتین، آرژانتین و روسیه حضور دارند و در سفر خود از جاذبه‌های گردشگری تهران، سعادت شهر، شیراز، اصفهان، راین، کرمان، یزد، مشهد بازدید خواهند کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، قطار عقاب طلائی با خاتمه این تور در تاریخ ۲/۸/۹۷، پس بازدید گردشگران از شهر مقدس مشهد در تاریخ ۳/۸/۹۷ از مرز خارج می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطار عقاب طلائی اولین بار از دانوب مجارستان سفر خود را شروع و با حرکت در مسیر رومانی، بلغارستان و ترکیه درنهایت وارد ایران شد و مسافرانی از ملیت‌های اروپایی، آمریکایی، آسیایی و استرالیایی طی ۱۵ روز از مناطق مختلف ایران بازدید کردند، پس‌ازاین تجربه موفق، برای توجه به سفر و گردشگری ریلی، این تور ریلی به اشکال متعدد برگزار شد و فروردین‌ماه امسال نیز دو قطار گردشگری عقاب طلایی وارد ایران شدند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه ابریشم گردشگری ریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

به گزارش خبرآنلاین، معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

محسن سوخته‌سرایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود صبح امروز بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899022

دیگر خبرها

  • نقش موثر ایران در کریدورهای بین‌المللی از اقدامات تا انتقادات
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • انجام مقدمات اعزام قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار (فیلم)
  • اطلاعیه راه‌ آهن درباره عدم مجوز قطار افغانستان ترکیه خلاف واقع است
  • انجام اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی نخستین قطار ترانزیتی از افغانستان به ترکیه
  • مقدمات اعزام قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه انجام شد