Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از صدور قرار برای برخی از افراد احضارشده در پرونده حادثه تروریستی اهواز خبر داد. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی روز سه شنبه در حاشیه معارفه دادستان نظامی و رئیس سازمان قضایی نیروی مسلح استان گلستان با بیان اینکه تا پایان تحقیقات این حادثه نمی‌توان پیش داوری کرد، اظهار داشت: در ارتباط با این پرونده افرادی به دادسرا احضار شدند و از آنان تحقیق به عمل آمده است و برای تعدادی قرار صادر شد و هم اینک یک نظامی در بازداشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بعد از اتمام تحقیقات، اطلاع‌رسانی انجام می‌شود، تصریح کرد: این سازمان با هدف رسیدگی به جرایم احتمالی نیروهای مسلح که بزرگترین مسئولیت را در ایجاد امنیت جامعه دارند، تشکیل شده است و در این ارتباط تمام تلاش خود را به‌کار بسته ایم.

بهرامی افزود: ایران امروز به دلیل داشتن نیروهای مسلح قوی امن ترین کشور خاورمیانه است و باید قدردان آنها باشیم.

در جریان حمله تروریست ها به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز در 31 شهریور ماه گذشته، 24 نفر به شهادت رسیدند و 69 نفر بر اثر شلیک مستقیم تروریست ها مجروح شدند.

عوامل تروریستی این حمله غیرانسانی توسط ماموران امنیتی و انتظامی به هلاکت رسیدند. همچنین روابط عمومی کل سپاه روز گذشته در اطلاعیه ای، از هلاکت «ابوضحی»، امیر داعش در استان دیاله و طراح اصلی حادثه تروریستی اخیر اهواز در عملیات غافلگیرانه نیروهای مقاومت در استان دیاله عراق خبر داد.

انتهای پیام/

R1014142/P1014142/S2,20/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی

نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه نیروهای مسلح یمن نیروی دریایی ارتش یمن با تعدادی موشک مناسب، ناو آمریکایی (MAERSK YORKTOWN) را در خلیج عدن هدف قرار داد.

طبق این بیانیه در عملیات دیگر در اقیانوس هند ناو اسرائیلی (MSC VERACRUZ) با پهپاد هدف قرار گرفته است.

کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو بردانصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خوردهنیه:یمن اقتصاد اسرائیل را متلاشی کرد/حمایت قدرتمندانه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین