Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@16:13:27 GMT

اولین عکس از جنازه طراح حمله تروریستی به اهواز

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۰۹۱۰

به گزارش خبرانلاین، تقریبا یک ماه پیش بود که حمله تروریستی در اهواز همه را در شوک و ماتم فرو برد حالا عکسی در فضای مجازی دست به دست می شود که می گویند این فرد همان طراح اصلی حمله تروریستی به اهواز است.

انطور که برخی پایگاه های خبری به آن اشاره کردند این فرد «ابوضحی»، امیر داعش در استان دیاله است که در عملیات غافلگیرانه نیروهای مقاومت در استان دیاله عراق توسط سپاه پاسداران به هلاکت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید ندادیم که یک خودی به ناموس ایران توهین کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محسن علی آبادی جانباز دوران دفاع قدس پیامی را برای خبرآنلاین ارسال کرده است که عینا در این مطلب باز نشر می شود.در پیام علی آبادی خطاب به آن پیرمرد اصفهانی که حاشیه های زیادی را در بازی پرسپولیس و سپاهان رقم زد آمده است:« برادر محترم،آن سربندی که شما بسته ای حرمت دارد،سربند وچفیه از یادگاری های دوران دفاع مقدس است.چه جوانان غیور وبا تعصب که با داشتن این نماد خون پاکشان برزمین ریخته شد تا شاهد تجاوز وحتی توهین دشمن به ناموس وطن،دختران وزنان باعظمت ایران اسلامی نباشند.
اگر نمی‌توانی احساساتت رو کنترل کنی به ورزشگاه نیا .لطف کن دیگه اون سربند رو هم بر پیشانی ات نبند تا مردم را نسبت به این نشان بدبین نکنی.»

در ادامه این پیام آمده است:«در خرمشهر فقط و فقط برای اینکه به جنازه دختر ایرانی بی حرمتی نشود وآن جنازه را از منطقه دشمن برگردانند چندتا از بهترین تکاوران ،جوانان مومن وباغیرت ایران خونشان ریخته شد!!حال پس از گذشت سالها و در این آرامش و امنیت کسی چون تو بیاید به زنان ودختران کشورم توهین کند؟ما شهید ندادیم که خودی ها این بی احترامی ها را به ناموس ایران بکنند. وای برما،مسولان فرهنگی فدراسیون کجا هستند و چرا باچنین افراد هنجارشکنی برخورد نمی‌کنند تا فضای استادیوم‌های برای حضور این قشر فراهم شود؟
البته بگوییم توهین چنین افرادی را باید همان افرادی که در دور و اطراف ایشان بودند باید برخورد می‌کردند.مگه آنها مادر و دختر یاخواهر نداشتند.
البته بگویم نظر من ربطی به رنگ پیراهن تیم‌ها ندارد.طرفدار هر تیم باشد،محکوم است.»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903060

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ دادیم
  • عملیات جستجوی جنازه جوان غرق شده شوشی ادامه دارد
  • شهید ندادیم که یک خودی به ناموس ایران توهین کند
  • اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد