Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از مشارکت در برگزاری دومین یادواره شهدای ورزشکار به همت فرماندهی سپاه ناحیه مرکزی رشت و بسیج ورزشکاران سپاه رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا حسنی گفت: این یادواره با حضور اقشار مختلف مردم و جامعه بزرگ ورزش استان روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه ۹۷ ساعت ۱۰ صبح در مجموعه ورزشی یادگار امام، سالن نامجو برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دومین یادواره شهدای ورزشکار رشت به همت فرماندهی سپاه ناحیه مرکزی رشت و بسیج ورزشکاران سپاه رشت و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این یادواره با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ورزشکار استان برگزار می شود، اظهار داشت: در این برنامه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، این شهدای ورزشکار معرفی و از خانواده های آن ها تقدیر و تکریم بعمل می آید.

علیرضا حسنی با بیان اینکه دومین یادواره شهدای ورزشکار با حضور مسئولان استانی، هیئت‌های ورزشی و پیشکسوتان جامعه ورزش در رشت برگزار می‌شود، اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین تسخیری، سخنران و حاج سید کاظم موسوی، مداح این یادواره هستند.

وی در ادامه بیان داشت: سومین سالگرد شهید مدافع حرم سجاد طاهر نیا نیز با سخنرانی سردار عبدالفتاح اهوازیان و مداحی کربلایی داود شکاری پنجشنبه ۲۶ مهرماه ۹۷ ساعت ۱۷ در گلزار شهدای شهرستان رشت با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در پایان از خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ورزش استان جهت حضور در دومین یادواره شهدای ورزشکار رشت و سومین سالگرد شهید مدافع حرم سجاد طاهر نیا دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره کل ورزش و جوانان پیشکسوتان خانواده فرهنگ ایثار و شهادت یاد و خاطره شهدا راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین درخشان ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه خرداد ماه سال جاری مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود، ابراز داشت: هدف از برگزاری این اجلاسیه شناسایی شهدای امدادگر و تقدیر از آنها است.

وی ضمن بیان اینکه یاد و خاطره شهدا را باید زنده نگه داشت، افزود: امدادگران در عرصه‌های مختلفی حضور دارند که جانبازی آخرین یادگار امدادگری آنها است و امروز وظیفه ما که به بهترین شکل مورد تکریم واقع شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تعداد شهدای امدادگر در کل کشور دو هزار و ۵۰۰ نفر است، ابراز داشت: برگزاری یادواره‌ای نیز در تهران برای همه این افراد در دست اقدام است.

درخشان در ادامه تصریح کرد: آخرین شهدای امدادگر مربوط به شهادت دو نفر از امدادگران استان سمنان در حادثه تروریستی شهر کرمان بوده است.

وی افزود: امدادگران حضور فعال در حوزه سلامت، درمان، حوادث جاده‌ای و غیره دارند و امروز باید به واسطه برگزاری این اجلاسیه بهانه‌ای برای تقدیر از آنها است.

کد خبر 6079773

دیگر خبرها

  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در خرمشهر + تصاویر
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران سوم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی