Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در نهمین روز تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال که ۲۲ مهر ۱۳۹۷ برگزار شد، سعید عزت اللهی، هافبک باشگاه ردینگ انگلیس و کشورمان مصدوم شد و بازی با تیم ملی بولیوی را از دست داد.

عزت اللهی که در بخش میانی تیم ملی مهره تاثیرگذاری محسوب می‌شود و به غیر از دیدار نخست ایران مقابل مراکش که به دلیل محرومیت از دست داد، در ۲ مسابقه بعدی جزء ۱۱ بازیکن اصلی کی روش بود و عملکرد خوبی داشت، اما مقابل شاگردان سزار فاریاس در تیم بولیوی حضور نداشت و غیبت او مقابل میلوال قطعی است، اما باید از وضعیت پای او MRI بگیرند تا میزان مصدومیتش مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که پس از پایان بازی و پیروزی ۲ بر یک مقابل بولیوی خوشحال بود در میکسدزون ورزشگاه آزادی صحبت نکرد، اما پس از آن  در گفتگویی اعلام کردبه دلیل مصدومیت دیدار با بولیوی را از دست داده است و امروز (چهارشنبه) MRI می‌گیرم تا وضعیت مصدومیتم مشخص شود.

به نظر می‌رسد مصدومیت عزت اللهی از ناحیه کشاله پا باشد. همچنین اخباری به گوش می‌رسید که به دلیل اینکه عزت اللهی در تیم ایران مصدوم شده باشد، باید به ردینگ غرامت بدهد که تکذیب شد. عزت اللهی در روز‌های فیفا دی (FIFA DAY) و ۴۸ ساعت قبل مسابقه مصدوم شده و به این دلیل مسئولان باشگاه ردینگ نمی‌توانند غرامت بگیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انگلیس بولیوی فوتبال فوتبال ایران ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی روسیه کاپ، تیم فوتبال اورنبورگ در حالی که دوباره محمد قربانی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم گازوویک مقابل تیم دینامو مسکو قرار گرفت.

محمد قربانی در زمانی که دینامو مسکو با نتیجه دو بر صفر پیش افتاده و به دنبال کسب پیروزی مقابل اورنبورگ بود، توانست امیدهای تیمش برای بازگشت به مسابقه و رسیدن به نیمه نهایی رقابت‌های روسیه کاپ را زنده کند و یک گل ارزشمند بزند که بی‌فایده بود.

هافبک ایرانی اورنبورگ که در نخستین حضور ثابت خود برای اورنبورگ در جام حذفی روسیه موفق به گلزنی مقابل اسپارتاک مسکو شده بود، در دقیقه 68 مسابقه امروز هم توانست دروازه دینامو مسکو را باز کند و با فرار به محوطه جریمه حریف‌شان و فرصت طلبی گل اول تیمش را بزند.

یاران قربانی پس از این گل نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند و در نهایت با نتیجه 4 بر 2 شکست خوردند تا در صعود به نیمه نهایی روسیه کاپ ناکام بمانند و دینامو مسکو به روند خوب خود ادامه بدهد.

قربانی در روزی که سپاهان و تیم سابقش موفق به کسب پیروزی در دربی اصفهان مقابل ذوب آهن شد، توانست دومین گل خود با پیراهن اورنبورگ را به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • تقابل لژیونر جوان ایران و آلمیدا (عکس)
  • گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات
  • روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • لژیونر ایرانی در آستانه فینالیست شدن