Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری از ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی (ع) در نقطه صفر مرزی شلمچه خبر داد.

 

«شهاب طاهری» در گفتگو با خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان در مورد ارایه خدمات پزشکی به زئران اربعین گفت: بیمارستان صحرایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در پایگاه شلمچه از اول تا دهم آبان به زائران امام حسین (ع) خدمات ارایه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس بیمارستان پایگاه دریایی ارتش در خرمشهر با بیان اینکه این بیمارستان صحرایی در گیت محل عبور زائران به خاک عراق احداث شده است، گفت: سال گذشته این بیمارستان صحرایی به ۶ هزار و 700 نفر از زائران اربعین خدمات پزشکی همچون سرم‌تراپی، ویزیت، بخیه، پانسمان، گچ و آتل ارایه داده است.

 

«طاهری» در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در این بیمارستان صحرایی 25 نفر پزشک عمومی، پرستار، ماما و متخصص طب اورژانس حضور دارند که البته ۲ کارشناس مواد غذایی و روانشناس نیز مشغول فعالیت هستند.

 

رییس بیمارستان پایگاه دریایی ارتش در خرمشهر گفت: بیمارستان صحرایی نیروی دریایی ارتش در نقطه صفر مرزی شلمچه بسته های بهداشتی شامل خمیردندان، مسواک، ژل ضدعفونی کننده، دستمال کاغذی و سایر خدمات مورد نیاز زائران را ارایه می دهد. همچنین در این مرکز ۲ دستگاه آمبولانس برای خدمت رسانی به زائران وجود دارد.

 

وی در مورد اینکه اگر خدمات درمانی غیر از خدمات موجود در بیمارستان صحرایی مورد نیاز زائران باشد، گفت: تمام خدمات اولیه برای زائران در این بیمارستان صحرایی انجام می شود و برای ادامه مداوا، جراحی و اقدامات درمانی دیگر در صورت نیاز بیماران به اولین مرکز بهداشتی و درمانی نزدیک به این منطقه در سطح شهر منتقل می شوند./

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد اربعین حسینی پیاده روی اربعین سوگواره علمدار کربلا اربعین وزیر ارشاد اردبیل شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد مرز شلمچه اربعین حسینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/لرستان فرماندار دلفان از راه‌اندازی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در مرکز بخش میربگ به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

اصغر قهرمانی شامگاه گذشته پنجم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان بخشداری میربگ و هلال احمر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در این بیمارستان متخصصان و پزشکانی در رشته‌های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، ارولوژی، پوست، اعصاب و روانپزشکی، زنان و زایمان، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی برای ارائه خدمات به اهالی این منطقه حاضر خواهند بود.

فرماندار دلفان ادامه داد: همچنین خدماتی مانند رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت، داروخانه ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی