Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: سه دفتر غیر مجاز خدمات زیارتی در استان لرستان شناسایی و پلمپ شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "محمد خسروی" مدیر کل حج و زیارت لرستان در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: در استان لرستان 61 دفتر زیارتی و خدمات پستی برای ثبت نام از زائران اربعین در نظر گرفته شده اما متاسفانه تعدادی به صورت غیر مجاز اقدام به ارائه خدمات زیارتی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در استان لرستان سه دفتر زیارتی غیر مجاز خدمات زیارتی شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی پلمپ شدند.

خسروی اظهار داشت: زائرانی که قصد ثبت نام برای پیاده روی اربعین را دارند حتما با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی و دفاتر خدمات پستی مراجعه کنند.

به گفته وی تا کنون 15 هزار نفر از لرستان برای پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند و اعزام زائران در حال انجام است اما بیشترین زائران از ابتدای آبانماه ها اعزام خواهند شد.

مدیر کل حج و زیارت لرستان تصریح کرد: با توجه به استقبال هم استانی ها برای ثبت نام در پیاده روی اربعین تلاش شده تا از زمان ثبت نام تا صدور ویزا حدود 48 ساعت باشد تا هر چه سریعتر ویزا به دست زائران برسد و دفاتر معرفی شده برای ثبت نام اربعین در روزهای تعطیل نیز آماده ارائه خدمات هستند.

خسروی با اشاره به برنامه نائب الشهدا افزود: امسال به ساد 33 شهید لرستانی حادثه منا قرار است 33 نفر از لرستانیها به یاد شهدای منا در پیاده روی اربعین شرکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر

علی کیانی مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام)، آیین تجلیل از ۵۲ راننده فعال استان در اربعین حسینی ۱۴۰۲ برگزار شد.

وی افزود: رانندگان شرکت کننده در مراسم اربعین سال پیش، بصورت داوطلبانه و افتخاری با خودرو‌های سنگین، اقلام مصرفی و سرمایه‌ای مورد نیاز ۲۵ موکب خدمت رسانی به زوار عتبات عالیات را از استان چهارمحال و بختیاری به عراق منتقل کردند.

کیانی اضافه کرد: در این مراسم به پاس قدردانی از زحمات رانندگان خادم اربعین، لوح سپاس و نگین متبرک حرم مطهر امیرالمومنین و تربت کربلای معلی به این عزیزان اهدا شد.

بیشتر بخوانید

چهارمحال و بختیاری خاستگاه طرح‌های اصلی بازسازی عتبات عالیات است

گفتنی است: تنها خواسته رانندگان حاضر در این مراسم، تداوم توفیق حضور طی سالیان آینده در مراسم معنوی اربعین و خدمت شایسته به زائران اباعبدالله الحسین (ع) بود.

شایان ذکر است؛ آقای گودرزی مدیرکل امنیتی انتظامی و دبیر ستاد اربعین چهارمحال و بختیاری هم در این مراسم با ابلاغ سلام استاندار از زحمات رانندگان فعال اربعین حسینی تقدیر کرد.

گودرزی با اشاره به تمرکز دشمنان بر روی مسئله اربعین افزود: پیاده‌روی اربعین مانور اقتدار امت اسلام و شیعیان است.

وی با اشاره به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت مردمی گفت: مراسم اربعین با مشارکت مردم برگزار می‌شود و یک ریال اعتبار دولتی ندارد و وظیفه مسئولین سازماندهی امور می‌باشد.

دیگر خبرها

  • شناسایی و توقف ۴ مورد تغییر کابری غیر مجاز در اراضی الیگودرز
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در دومین چهارشنبه زیارتی سال جدید
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • روستای نگل قطب زیارتی کردستان/بزرگ‌ترین پل شیشه‌ای معلق در نگل
  • بازدید ۲ هزار و ۵۰۰ زائر نوروزی از اماکن زیارتی کردستان
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین در چهارمحال و بختیاری
  • تور زیارتی امامزادگان در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری باشکوه اربعین و انتخابات دو توفیق بزرگ سال قبل استان ایلام بود
  • ۱۰۰ واحد بوم‌گردی ایلام آماده پذیرایی از گردشگران است