Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری و صدور حکم متهمان «گروه نفاق» در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام غلامرضا مزارعی اظهار داشت: این گروه ۶ نفره از ایادی استکبار وابسته به گروه نفاق بود که خارج از کشور دستور گرفته و مبادرت به حرکات ایذایی علیه نظام می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: جیره خواران استکبار اقدام به شعار نویسی و توهین به مقدسات و همچنین آتش زدن بنرهای تبلیغاتی منقش به تمثال شخصیت‌ های ملی و مذهبی می‌ کردند.


رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از ارتکاب جرم، از اقدامات خرابکارانه، عکس و فیلم تهیه و برای سرکردگان خود ارسال می‌ کردند.


مزارعی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد از عنایات خاصه حق تعالی و حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف) به این نظام است، تصریح کرد: دستگاه قضایی و اداره کل اطلاعات استان با تشکیل گروه ویژه، با رصد و گسترش چتر اطلاعاتی و اعمال تکنیک‌ های فنی، عکس و فیلم‌ های ارسالی این گروه معاند را تهیه کرده و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.


رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از طی تشریفات قانونی رسیدگی، این افراد به حبس و نفی بلد از هشت تا ۱۸ سال محکوم شدند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد سوگواره علمدار کربلا ارزانی اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین اردبیل وزیر ارشاد ارتکاب جرم گروه نفاق عملیات غافلگیرانه شعار نویسی توهین به مقدسات دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک کارچاق‌کن هنگام دریافت ۳۰ سکه در گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: فردی که مدعی نفوذ در یکی از کمیسیون‌های شبه قضایی استان بود، هنگام دریافت ۳۰ سکه بهار آزادی به عنوان پیش‌پرداخت با هوشیاری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی اظهار کرد: فردی که مدعی نفوذ در یکی از کمیسیون‌های شبه قضائی استان بود، هنگام دریافت ۳۰ سکه بهار آزادی به عنوان پیش پرداخت با هوشیاری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان دستگیر شد. متهم با این ادعا که می‌تواند با اعمال نفوذ، تاییدیه یک پرونده را در این کمیسیون بگیرد، درخواست ۴۰ میلیارد ریال کرده بود.

وی افزود: با رصد دادستانی گرگان و حضور به موقع کارمندان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان، این فرد هنگام دریافت ۳۰ سکه تمام بهار آزادی به عنوان پیش‌پرداخت، دستگیر و روانه زندان شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تحقیقات برای تکمیل این پرونده ادامه دارد.

وی با اشاره به تلاش‌های گسترده دادگستری گلستان برای کشف فساد گفت: طی دو سال گذشته با اقدامات صورت گرفته از سوی حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان، ۱۲۹ کارچاق‌کن، وکیل و کارشناس متخلف، شاهد دروغین، جاعل اوراق قضائی و مدعیان نفوذ، شناسایی و دستگیر شدند.

کد خبر 736680

دیگر خبرها

  • هشدار سطح قرمز هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد صادر شد
  • فعالیت بیش از ۷۰ اکیپ پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد در نوروز۱۴۰۳
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ارسال کمک‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • بستری ۲کودک بر روی یک تخت/ پاسخ رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج
  • دستگیری یک کارچاق‌کن هنگام دریافت ۳۰ سکه در گلستان
  • دستگیری یک کار چاق‌کن هنگام دریافت ۳۰سکه در گلستان
  • مسمومیت با مونوکسید کربن جان ۲ نفر را در یاسوج گرفت ‌
  • دستگیری یک کارچاق‌کن طماع در گلستان
  • حکم پرونده معدن طزره دامغان صادر شد