Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوو علی رغم شکست، به نمایش تیمش برابر فرانسه نمره بسیار خوبی می‌دهد.

طرفداری - یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان پس از شکست تیمش مقابل فرانسه، به انتقاد از تصمیم میلوراد مازیچ در اعلام پنالتی به سود میزبان روی برخورد ماتویدی و هوملز پرداخت.

ژرمن‌ها که مقطع کابوس‌واری را سپری می‌کنند و به کلی شکوه چند سال اخیر را از دست رفته می‌بینند، شب گذشته در ادامه روند ناکامی‌های شان، در پاریس به فرانسه باختند تا یک گام دیگر به سقوط به دسته دوم لیگ ملت‌های اروپا نزدیک‌تر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه آلمان نسبت به چند بازی اخیر، شب گذشته نمایش قابل قبولی برابر قهرمان جهان داشت.

به گزارش اسکای اسپورتس، لوو پس از بازی گفت:

ناامید هستم. اما این باخت نسبت به شکست قبلی - 3-0 به هلند - حس متفاوتی دارد. نه البته به خاطر نتیجه که به خاطر عملکردمان. تیم واقعا خوب بازی کرد و شجاعانه حمله کرد. معتقدم در سطح احتمالا بهترین تیم جهان بودیم. در نیمه اول می‌توانستیم با دو گل پیش بیفتیم. با این حال فرانسه کیفیت فردی زیادی دارد. اگر مراقب نبودیم، فورا مجازات می‌شدیم. اتفاقی که دقایقی بعد رخ داد. ولی پنالتی فرانسه کاملا غیرمنصفانه بود. چند لحظه پیش تکرار صحنه را تماشا کردم. متس به هیچ عنوان ماتویدی را لمس نکرد. این ماتویدی بود که پا روی پای متس گذاشت و سر خورد. بنابراین این پنالتی کاملا بی عدالتی بود. ولی کاملا از جنگ شجاعانه تیم رضایت دارم.

در بخش دیگری از صحبت‌ها، لوو درباره مولر که اخیرا انتقادات زیادی از او بابت عملکرد پایین‌تر از سطح انتظاراتش می‌شود هم گفت:

توماس هنوز هم کیفیتش را دارد. شاید اخیرا در تیم ملی آنها را نشان نداده باشد اما او یک رهبر است و سعی می‌کند بقیه را رو به جلو سوق بدهد. توماس با بازیکنان جوان هم زیاد صحبت می‌کند. توماس هنوز هم برای ما بسیار مهم است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخ: کار من دخالت در سیاست نیست

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) گفت که وظیفه او دخالت نکردن در سیاست است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از RAC 1؛ توماس باخ گفت: کار من دخالت در سیاست نیست. من با بسیاری از سران کشورها صحبت می‌کنم، اما IOC باید در نقش خود باقی بماند. ما با امکانات کم خود بهترین کار را انجام می‌دهیم. متأسفانه، ما نمی‌توانیم در مورد صلح تصمیم‌گیری کنیم.

رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک 2024 + عکس

رئیس کمیته بین المللی المپیک در پاسخ به این پرسش که چرا ورزشکاران روسی از شرکت در رژه ورزشکاران در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 پاریس منع شدند، اظهار داشت: روس‌ها خودشان مقصر هستند. این نتیجه نقض منشور المپیک توسط کمیته ملی المپیک روسیه است که منطقه کریمه را از طریق یک همه‌پرسی ضمیمه خاک خود کرد. بنابراین ما مجبور شدیم عضویت روسیه را به حالت تعلیق در آوریم. ما نمی‌توانیم ورزشکاران را تنبیه کنیم، بنابراین به آن‌ها اجازه می‌دهیم که به صورت انفرادی و نه به صورت تیمی مسابقه دهند. به همین دلیل است که آنها نمی‌توانند در رژه ورزشکاران شرکت کنند.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • شوخی توماس مولر با لهجه جیمی کرگر: خوشحالم که متوجه سوالت شدم! / زیرنویس فارسی
  • توماس مولر پس از رکوردشکنی در لیگ قهرمانان اروپا: معمولا آدم ها در این سن روی ویلچر می نشینند / زیرنویس فارسی
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)
  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • اولین هت تریک توماس مولر برای بایرن مونیخ (1 می، 2010) / فیلم