Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان گفت: ۳۵ غرفه در نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی لرستان برپا شد و۳۰۰۰ نفر از این نمایشگاه بازدید کردند. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سعید فرح‌بخش ظهر امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی لرستان اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی در استان برپا و شش محور در این نمایشگاه دنبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین محور معرفی کارآفرینان و مولدان کسب‌وکار استان بود، معرفی رشته‌ها و مشاغل قابل‌اجرا در دانشگاه جامع علمی کاربردی محور دوم بود که در این نمایشگاه دنبال شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان ارائه خدمات مشاوره و اشتغال‌زایی در کلینیک کارآفرینی دانشگاه را یکی دیگر از محورهای این نمایشگاه دانست و عنوان کرد: معرفی مشاغل در این نمایشگاه را دنبال شد به‌ویژه مشاغل خانگی و بومی استان، همچنین کارگاه‌های مختلف و مرتبط با کارآفرینی و اشتغال‌زایی در این نمایشگاه برگزار شد به‌طوری‌که چهار کارگاه مرتبط با بحث اشتغال در این نمایشگاه ایجاد شد.

وی بیان کرد: نمایشگاه دستاوردهای مختلفی داشت، مزیت‌هایی این نمایشگاه در مقایسه با سایر نمایشگاه‌ها در استان بیشتر بود؛ این نمایشگاه روزانه 600 الی 700 نفر بازدیدکننده داشت و درمجموع سه هزار نفر از نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی استان بازدید کردند.

فرح‌بخش تصریح کرد: در کنار نمایشگاه خدمات کلینیک کارآفرینی و اشتغال ارائه می‌شد و مورد استقبال خوبی قرار گرفت، یکی دیگر از مزیت‌های این نمایشگاه فروش محصولات غرفه‌ها بود به‌طوری‌که محصولات متنوع، نو و جذاب در این نمایشگاه به فروش رسید.

وی خاطرنشان کرد: در کنار نمایشگاه کتابی که در مورد مشاغل و رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی تهیه‌شده بود در بین مراجعه‌کنندگان توزیع شد، همچنین انتشار خبرنامه را به‌صورت روزانه داشتیم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان گفت: در 35 غرفه در این نمایشگاه برپا شد که 16 غرفه مربوط به مراکز علمی کاربردی استان و 19 غرفه مربوط به دستگاه‌های اجرایی استان بود و تلاش شد تمرکز بر روی مباحث اشتغال و کارآفرینی باشد.

انتهای پیام/ن

R41450/P1361/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو تأکید رئیس‌جمهور در نشست هیئت دولت و استانداران مبنی بر پیگیری ویژه موضوع بیکاری در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان با صدور این دستور خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، خواستار تشکیل این کارگروه ویژه در هفته جاری شد.

در این راستا رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار بیکاری از جمله لرستان شد.

استاندار لرستان نیز پیرو این دستور، با تشکیل این کارگروه به‌صورت ویژه موضوع اشتغال استان را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 6098067

دیگر خبرها

  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی