Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا لایق، دبیر فدراسیون کشتی گفت: نایب رئیس فدراسیون در وزارت ورزش منتظر دریافت ارز مبادله‌ای است. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا لایق، دبیر فدراسیون کشتی در زمینه دریافت ارز مبادله ای برای اعزام تیم‌های ملی به رقابت های جهانی مجارستان اظهار داشت: در حالی که کمتر از دوازده ساعت تا زمان اعزام تیم به رقابت‌های جهانی باقی مانده است، هنوز ارز مبادله ای دریافت نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما پول مد نظر را از چند روز گذشته به حساب بانک مرکزی واریز کرده‌ایم و حتی حساب ارزی هم در بانک مد نظر بانک مرکزی باز کرده‌ایم.

دبیر فدراسیون کشتی تصریح کرد: امروز رسول خادم شخصا برای دریافت ارز به بانک مرکزی مراجعه کرده است و در حال حاضر منتظر این هستیم که وزارت ورزش این ارز را به ما اختصاص دهد، چون کار از روند اداری بانک مرکزی خارج شده است و بنی تمیم، نایب رئیس فدراسیون هم اکنون در وزارت منتظر دریافت ارز است.

وی خاطر نشان کرد: در حالی که حدود یازده ساعت تا زمان اعزام به مجارستان باقی مانده است کشتی گیران، کادر فنی و مسولان فدراسیون از نظر روحی و روانی تحت فشار هستند که تیم می‌رود یا نمی‌رود در حالی که برخی رقبای ما در حال پرواز به سوی بوداپست هستند یا در محل برگزاری رقابت‌ها هستند.

لایق در پایان گفت: چون تمام پول به حساب بانک مرکزی واریز کرده‌ایم، بودجه‌ای هم نداریم تا از بازار آزاد هم برای اعزام تیم ارز تهیه کنیم و امیدوارم با کمک وزیر محترم ورزش و جوانان و مسئولان مالی وزارتخانه این مشکل حل شوند و تیم اعزام شود.

انتهای پیام/

R1435/P1435/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

کد خبر 6089043

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • ارزپاشی بانک مرکزی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی