Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار بوکان گفت: عامل اصلی تصادف و حوادث رانندگی در این شهرستان مشکلات زیرساختی است که می توان با مرتفع ساختن آنها آمار تلفات جاده ای را کاهش داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، لقمان خسروپور روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی مانور امداد جاده ای که با حضور نمایندگان حوزه مدیریت بحران استانداری و راه و شهرسازی آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: راه ها و محورهای مواصلاتی این شهرستان از وضعیت نامناسبی برخودار است که باید به این امر مهم رسیدگی جدی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: هر روز شاهد حوادث جاده ای بسیار ناگوار و دلخراش در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان هستیم که تا روزی که مشکلات زیرساختی جاده های ما مرتفع نشود شاهد این حوادث خواهیم بود.
خسروپور ادامه داد: حل مشکلات زیرساختی می تواند خطاهای انسانی را که یکی از عوامل اصلی تصادف های جاده ای است، پوشش دهد.
وی اتمام کنارگذربوکان، بزرگراه بوکان - میاندوآب و بوکان - سقز را خواسته به حق مردم این منطقه دانست و اضافه کرد: ما در حد توان و به صورت جدی پیگیر اجرا و اتمام این طرح ها هستیم.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار بوکان اظهار کرد: احداث کنارگذر و مسیر بوکان - میاندوآب هم اکنون فعال است ولی مسیر بوکان - سقز به علت مشکلات معدن در حوزه بوکان غیرفعال شده است که در 2 ماه اخیر با پیگیری های جدی مشکل معدنکاران مرتفع شد و دیگر بهانه ای برای توقف پروژه وجود ندارد.
وی افزود: چندین جلسه با پیمانکار، مشاور و مالکان زمین های کشاورزی در این منطقه در سال جاری برگزار شده است تا این پروژه ها در شرایط اقتصادی فعلی، فعال نگه داشته شوند.
به گزارش ایرنا، مانور امداد جاده ای با مسوولیت ارگان های ذیربط طی روز های آینده در این شهرستان اجرا می شود.
محورهای مواصلاتی بوکان به علت قرار گرفتن در مسیر استان های آذربایجان غربی به کردستان یکی از جاده های پرتردد شمالغرب کشور به شمار می رود.
7510/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تصادف عامل تصادفات بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جواد تقی زاده گفت: باهدف کاهش حوادث جاده ای، عملیات تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری توسط شرکت نفت و گاز آغاجاری اجرا می‌شود.


وی افزود:  با توجه به ترافیک شدید و تردد بالای محور امیدیه به دیلم و آغاجاری و بروز حوادث متعدد خودرویی و در نتیجه خسارت‌های جانی و مالی برای شهروندان، تکمیل این قسمت از جاده به طول یکهزار و ۵۰۰ متر و با هزینه‌ای بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال توسط مهندسی و ساختمان شرکت اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه