Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:07:35 GMT

سوگ‌‌نامه نمایشی آه و آینه در کاشان اجرا می‌شود+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۱۴۱۳

سوگ‌‌نامه نمایشی آه و آینه در کاشان اجرا می‌شود+فیلم

‍‍‍‍‍‍

نمایش مذهبی "آه و آینه" در راستای اهداف فرهنگی و تربیتی در بیان مظلومیت و حقانیت حضرت اباعبدالله(ع) و خاندان طاهرینش در برابر ظلمت و بطلان خاندان ناپاک اموی در شام و شرحی از رشادت های شهدای حرم در سوریه است. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ استانها کاشان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حسین سنگین باف در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: این نمایش مصائب اهل بیت امام حسین(ع) در خرابه شام و همچنین چگونگی به شهادت رسیدن حضرت رقیه(س) و شرحی از رشادت های شهدای عزیز مدافع حرم را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنگین باف ادامه داد: آشناسازی دانش‌آموزان با ارزش‌های فرهنگی در زمینه آداب سنن دینی، ملی و قومی در عرصه‌های مختلف، تربیت اجتمایی دانش‌آموزان و کسب مهارت، تقویت شخصیت و خودباوری در آنها، تحکیم وحدت جامعه دانش‌آموزی و هدایت صحیح فرهنگی آن متناسب با مقتضیات روز و بارور شدن اوقات زندگی آنها از جمله اهداف کانون فرهنگی تربیتی جوانه‌ها است.

کارگردانی و نویسنده نمایش مذهبی "آه و آینه" گفت: در این نمایش بیش از 50 نفر از مربیان و دانش آموزان مدیریت آموزش و پرورش کاشان به عنوان عوامل و بازیگر هنرنمایی می‌کنند.

لازم به ذکر است این نمایش کاری از گروه هنری میثاق کانون  جوانه‌ها است که به کارگردانی و نویسندگی حسین سنگین باف از روز پنجشنبه 19 تا 30 مهرماه به مدت دوازده شب به روی صحنه می‌رود.

گزارش از محسن بایعی

انتهای پیام/ح

R7845/P1357/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت: دومین جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان مدارس فیروزه با عنوان فرزندان حاج قاسم در همه مقاطع تحصیلی برای دومین سال پیاپی با حضور ۴۲ گروه سرود و ۱۱ گروه نمایش تئاتر صحنه‌ای در سالن همایش‌های آموزش و پرورش با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) فیروزه برگزار شد.
علی ابوالفضلی افزود: در این جشنواره فرهنگی و هنری که به مدت ۶ روز به طول انجامید ۶۰۰ دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: از جمع ۱۲ گروه برتر سرود و تئاتر دانش آموزی شهرستان فیروزه در همه مقاطع تحصیلی، ۴ اثر با نظر هیات داوران به عنوان گروه‌های برگزیده به مسابقات جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا در سطح استان خراسان رضوی ارسال می‌شود. 
ابوالفضلی یادآور شد: حضور بیش از ۵۰ گروه دانش آموزی در این جشنواره نشان دهنده استعداد دانش آموزان این شهرستان است.

 

 

دیگر خبرها

  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر نمایش‌نامه خوانی می‌شود
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه