Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت گفت: تکلیف فیلم‌های «امپراطور جهنم» و «به وقت شام» برای حضور در جشنواره بین المللی فیلم مقاومت تا روز جمعه مشخص می‌شود.

محمد خزاعی دبیر پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت درباره وضعیت حضور دو فیلم سینمایی «امپراطور جهنم» و «به وقت شام» به تهیه‌کنندگی وی در این جشنواره گفت: جلسه شورای راهبردی این جشنواره، روز پنجشنبه (۲۶ مهرماه) تشکیل می‌شود و در زمینه حضور و یا عدم حضور این دو فیلم در پانزدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت تصمیم‌گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعیین تکلیف درباره حضور فیلم‌های «امپراطور جهنم» و «به وقت شام» در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت بر عهده شورای راهبردی جشنواره است. بر این اساس جمع‌بندی نهایی پیرامون حضور فیلم‌های مذکور در بخش‌های مختلف جشنواره تا روز جمعه از طریق روابط عمومی اعلام  می‌شود.

خزاعی تهیه کننده فیلم‌های «امپراطور جهنم» و «به وقت شام» در ادامه یادآور شد: به هرحال در فرآیند تولید یک فیلم مجموعه‌ای از عوامل و دست اندرکاران و متخصصان سینمایی دخیل هستند و نمی‌توان زحمات این افراد را نادیده گرفته و حقی از آن‌ها ضایع کرد، بنابراین تابع هرگونه تصمیم‌گیری از جانب شورای راهبردی برای حضور این فیلم‌ها در بخش‌های جشنواره هستیم.

وی ادامه داد: مشابه این اتفاق در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر افتاده است که بنابر تصویب شورای  سیاستگذاری جشنواره، فیلم از بخش مسابقه سیمرغ و بین‌الملل خارج شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امپراطور جهنم جشنواره مقاومت محمد خزاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌های راهبردی سخنان ابوعبیده

یک تحلیلگر ارشد عربی نوشت که سخنان سخنگوی گردان‌های نظامی حماس در دویستمین روز جنگ غزه حاوی پیام‌هایی مهم و راهبردی برای رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش مشرق، «عبدالباری عطوان» تحلیلگر شناخته شده فلسطینی و سردبیر روزنامه رای الیوم در مقاله‌ای به سخنانی که روز گذشته «ابوعبیده» سخنگوی رسمی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) درباره تحولات مربوط به جنگ غزه بیان کرد پرداخته و نوشت که چندین نکته در سخنان ابوعبیده قابل توجه است: اول اینکه صحبت‌های او مختصر و مفید بود. دوم اینکه ابوعبیده خبرهای خوبی داشت که روحیه حامیان مقاومت را بالا برد و این اخبار مربوط به دستاوردهای مقاومت در میدان نبرد با رژیم اشغالگر بود.

نکته سوم هم مربوط به این است که ابوعبیده به دنبال شهرت و قرار گرفتن در کانون توجهات نیست و همواره چهره خود را پنهان می‌کند. اما صدای رسا و با صلابت او روحیه مقاومت و حامیان آن را همواره بالا می برد. عطوان در ادامه به چند نقطه عطف در سخنرانی ضبط شده‌ای که روز گذشته از ابوعبیده به مناسبت دویستمین روز جنگ غزه منتشر شد اشاره کرد که به شرح ذیل است؛

ابوعبیده خواستار تشدید اقدامات مقاومتی در همه اشکال و در همه عرصه‌ها شد و این بدان معناست که طی روزها و هفته‌های آینده شاهد تشدید مقاومت در همه میادین درگیری خواهیم بود.

ابوعبیده تاکید کرد که دشمن صهیونیستی همچنان در شن‌های غزه گیر کرده و دستاوردی جز رسوایی و شکست و ننگ برای خود نداشته و کاری جز کشتار و قتل عام و جنایت انجام نداده و چه در این حالت باقی بماند و چه از آن خارج شود، بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.

ابوعبیده مجددا تاکید کرد که فشارهای نظامی بر گردان‌های مقاومت هرگز موجب عقب نشینی آنها از مواضع خود نمی‌شود و مقاومت به حقوق ملت فلسطین به طور کامل پایبند بوده و هیچ امتیازی به دشمن نخواهد داد.

سخنگوی نظامی حماس گفت که این جنبش هرگز از شروط خود عقب نشینی نخواهد کرد؛ شروطی که شامل خروج کامل نیروهای اشغالگر از نوار غزه، رفع محاصره غزه، بازگشت همه آوارگان به مناطق خود و بازسازی فوری غزه می‌شود.

ابو عبیده همچنین به عملیات وعده صادق ایران علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد؛ عملیاتی که منجر به تغییر قواعد درگیری شده و محاسبات دشمن صهیونیستی را به هم ریخت.

وی از همه جبهه‌های مقاومت به ویژه لبنان و یمن و عراق و ملت‌های آنها که از طوفان الاقصی حمایت می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس مقاله عبدالباری عطوان، گردان های مقاومت در نوار غزه ۲۰۰ روز در برابر یکی از ارتش‌های قدرتمند که تحت حمایت کامل کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس و فرانسه قرار دارد، ایستادند. این درحالی است که رزمندگان مقاومت فلسطین که نه تانک دارند و نه گنبد آهنین و نه جنگنده‌های پیشرفته توانستند این پیروزی بزرگ و بی سابقه را رقم بزنند که مایه افتخار و غرور است.

عطوان تاکید کرد که مقاومت در نوار غزهِ همان طرفی است که رژیم صهیونیستی را مجبور به عقب راندن همه تیپ‌های نظامی خود به دلیل ترس از تلفات بیشتر کرد و اسطوره بازدارندگی اسراییل را از بین برد و قواعد پروژه صهیونیستی را متزلزل ساخت. بنابراین میلیون‌ها حامی مقاومت حق دارند که دویستمین روز از استواری و پیروزی مقاومت را جشن بگیرند؛ مقاومتی که همه نقشه‌های دشمن را شکست داد و حالتی از رعب و وحشت را در صفوف شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به وجود آورد.

عبدالباری عطوان در ادامه به وحدت عرصه‌های مقاومت در حمایت از فلسطین اشاره و تصریح کرد که ایران به عنوان کشوری بزرگ در تقابل با رژیم اشغالگر قرار دارد و یمن تبدیل به کشوری شده که بدون هیچ ترسی در برابر دشمن صهیونیستی می‌ایستد و آن را از لحاظ اقتصادی محاصره کرده است. در لبنان هم می بینیم که شمال فلسطین اشغالی زیر آتش موشک‌ها و پهپادهای حزب الله قرار داشته و شهرک نشینان مجبور به فرار شده‌اند. همچنین موشک‌ها و پهپادهای مقاومت اسلامی عراق هم با قدرت در میدان حضور دارند و پایگاه‌های آمریکا را در عراق و سوریه، مواضع رژیم صهیونیستی را در ایلات و فرودگاه حیفا و سکوهای گازی رژیم صهیونیستی را در میدان کاریش هدف قرار می‌دهند.

عبدالباری عطوان در پایان مقاله خود نوشت که آیا بعد از عملیات وعده صادق و تکمیل طوفان الاقصی در دویستمین روز خود واقعا اسراییل جرأت تحرک ضد ایران را خواهد داشت؟ مشخص است که نه. تا زمانی که یحیی السنوار و مشاوران قهرمان او نبرد قهرمانانه را از دل نوار غزه مدیریت می‌کنند و تا زمانی که ابوعبیده قصیده پیروزی سر می‌دهد این به معنای پایان دوره اسراییل است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • پیام‌های راهبردی سخنان ابوعبیده
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود