Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@06:05:17 GMT

کاهش تعرفه رومینگ همراه اول برای زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۱۴۳۸

کاهش تعرفه رومینگ همراه اول برای زائران اربعین

تهران-ایرنا- تعرفه تماس رومینگ بین الملل مشترکان همراه اول شامل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه که برای آیین راهپیمایی اربعین حسینی (ع) به عراق می روند کاهش یافت.

به گزارش چهارشنبه شرکت ارتباطات سیار ایران، از بیست و چهارم مهر (سه شنبه این هفته) تا یازدهم آبان ماه (نخستین جمعه پس از اربعین) تعرفه مکالمه مشترکان همراه اول با ایران دقیقه ای 2 هزار و 499 تومان، مکالمه دریافتی دقیقه ای 899 تومان، مکالمه با شماره داخلی عراق دقیقه ای 2 هزار و 499 تومان، ارسال هر پیامک 899 تومان و هر مگابایت اینترنت همراه 499 تومان محاسبه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همراه اول اعلام کرد: روشن کردن گوشی تلفن همراه هزینه ندارد و دریافت پیامک نیز رایگان است.
پیش از این، تعرفه هر دقیقه مکالمه با ایران سه هزار و 300 تومان، دریافت مکالمه سه هزار تومان، مکالمه داخلی عراق یک هزار و 700 تومان، ارسال هر پیامک یک هزار و 300 تومان و هر مگابایت اینترنت همراه 2 هزار و 300 تومان بود.
اپراتور اول ظرفیت شبکه نسل دو، سه و چهار خود برای مکالمه و اینترنت در پایانه های مرزی را به بیش از 2 برابر افزایش داده است.
در پایانه های مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه، ظرفیت آنتن های بی.تی.اس نسبت به اربعین گذشته به بیش از 2 برابر افزایش یافته و قرار است کارشناسانی در این پایانه ها، زائران را برای استفاده صحیح از خدمات ارتباطی در نظر گرفته شده، راهنمایی کنند.
پایش شبکه به صورت 24 ساعته، بهینه سازی همه مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی و ایجاد 6 نقطه برای دریافت سرویس وای فای در مسیر نجف تا کربلا از دیگر اقدام های صورت گرفته است.
گذرگاه های مرزی مهران، شیب، شلمچه، صفوان و فرودگاه های نجف، بغداد و بصره آماده استقبال از زائران خارجی از جمله ایرانیان است.
پارسال از حدود 14 میلیون زائر اربعین حسینی از ملیت های مختلف در عراق، 2 میلیون و 350 هزار نفر ایرانی بودند.
برای گرامیداشت چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان هر سال آیین مذهبی راهپیمایی اربعین حسینی (ع) به مقصد کربلا با حضور گروه های مردمی از کشورهای مختلف برگزار می شود.
امسال هشتم آبان ماه مصادف با این روز است اما آیین راهپیمایی از چند روز پیش از آن شکل می گیرد.

اقتصام*2078*1961*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اربعين 97 همراه اول تعرفه رومينگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز

‌آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از شرایط جوی به نسبت پایدار در منطقه البرز مرکزی بوده که به موجب آن امروز در بعضی ساعات وزش باد و عصر و شب رشد ابر در استان مورد انتظار است.

وی گفت: مطابق با هشدار سطح نارنجی، از میانه‌های روز دوشنبه تا چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی تندری در منطقه، رگبار و رعد و برق، پاره‌ای نقاط تگرگ، بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید و روند کاهش نسبی دما به ویژه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز عنوان کرد: امروز یکشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد به نسبت شدید در بعضی ساعات و عصر و شب رشد ابر و دوشنبه نیز آسمان قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات و بعدازظهر رگبار و رعد و برق است.

بهاروند احمدی افزود: برای روز سه شنبه آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق و بعضی ساعات وزش باد لحظه‌ای و شدید و برای روز چهارشنبه نیز آسمانی کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات و احتمال بارش خفیف و پراکنده پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6097216

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳