Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@06:15:48 GMT

انهدام باند سارقان خودرو در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۱۴۸۹

انهدام باند سارقان خودرو در مازندران

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند سارقان خودرو و کشف 30 دستگاه خودرو سرقتی در شهرستان‌های بابل و بابلسر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما از انهدام باند سارقان خودرو و کشف 30 دستگاه خودرو سرقتی در شهرستان‌های بابل و بابلسر خبر داد و اظهار کرد: در اجرای طرح‌های مقابله با سرقت، کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی موفق به شناسایی یک باند 3 نفره سرقت خودرو به سرکردگی یکی از سارقان حرفه‌ای در شهرستان بابل شدند.

مفخمی خاطر نشان کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس آگاهی استان با هماهنگی قضایی، متهمان را که با سرقت خودرو و جعل اسناد و مدارک خودروهای تصادفی، اقدام به فروش خودروهای سرقتی می کردند در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: سرکرده این باند و همدستان وی، در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، تاکنون به بیش از 30 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

وی اظهار کرد: در ادامه تحقیقات و بررسی‌های اطلاعاتی 30 دستگاه خودروی پژو سرقتی که توسط متهمان در انبارهای جداگانه‌ای در شهرستان‌های بابل و بابلسر جاسازی شده بود، کشف کنند و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران به مالکان و خریداران خودرو از آنان خواست؛ ضمن تجهیز خودروی خود به وسایل ایمنی و بازدارنده نظیر قفل پدال، دزدگیر و پارک آن در محیط های امن در موقع خرید خودرو حتما نسبت به دریافت استعلام راجع به صحت اصالت خودرو از مبادی مربوطه اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک

 سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱قرار گرفت.

او  ادامه داد: با مراقبت ، اشراف و تلاش شبانه روزی پس از انجام اقدامات فنی مخفیگاه سارقان شناسایی ، پس از هماهنگی قضایی در ساعت ۴ بامداد مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ در دو اقدام عملیاتی منسجم و حساب شده هر پنج متهم در مخفیگاه دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت که در شهرستان همجوار به سرقت رفته بود کشف شد.

 فرمانده انتظامی اندیمشک سرهنگ افزود: متهمان در تحقیقات تخصصی و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۵ فقره انواع سرقت از قبیل : ۳ دستگاه موتورسیکلت ، ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو ، ۲ مورد سرقت از مدارس اعتراف کردند.

سرهنگ میررضایی گفت : سارقان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه سرقتها در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران