Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین رویداد مسابقه استارتاپ دانش آموزی ١٢آبان ماه در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه علمافر مدیر استارت‌آپ دانش آموزی مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به برگزاری نخستین رویداد مسابقه استارتاپ دانش آموزی در تاریخ ١٢آبان ماه گفت: این مسابقه با هدف آشنایی دانش آموزان با فضای کسب و کار‌های استارت‌آپی و تقویت خلاقیت آنها در طراحی وسایل آزمایشگاهی جدید برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یکی دیگر از اهداف این رویدادایجاد نگرشی جدید دربخش پژوهش و تفکر دانش آموزان شکل گرفته است.
علمافر گفت: نوع طراحی این مسابقه و تلفیق آن با مفهوم استارتاپ موجب شده است، یک روز آموزنده، با نشاط، خلاق و در عین حال تاثیر گذار و کاربردی برای دانش آموزان رقم بخورد. وی یادآور شدایده ران مجموعه رویداد‌های مسابقه استارتاپی است که در طی سال تحصیلی هر بار با یک موضوع خاص برگزار می‌گردد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ برپایی غرفه‌های تغذیه سالم و ایستگاه مطالعه‌ی بهداشتی، نمایش و شعار‌های دانش آموزی از بخش‌های ویژه در این همایش با هدف ارتقای سطح سلامت فردی و همگانی کودکان و نوجوانان بود.
همچنین در این همایش از فرحناز قندپور منتخب مربی سلامت درکشور قدردانی شد.
به گفته‌ی فرحناز قندپور بستر‌های لازم در جهت آموزش همگانی دانش آموزان در حوزه سلامت و سبک زندگی سالم که از اهداف تشکیل سفیران سلامت است در مدارس مورد توجه قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود