Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@01:58:12 GMT

دستگیری 2 مسافر ایرانی در مرز عراق با محموله مواد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۱۷۳۷

رکنا: سازمان گذرگاه های مرزی عراق از بازداشت دو مسافر ایرانی به اتهام حمل مواد مخدر در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش رکنا به نقل از خبرگزاری سومریه نیوز سازمان یاد شده در روز چهارشنبه اعلام کرد که دستگیری این دو مسافر به دلیل حمل 14 گرم مواد مخدر Drugs از نوع هروئین توسط مسافر اول و 45 گرم از همان ماده توسط مسافر دوم در ایست و بازرسی گذرگاه شلمچه (استان بصره) صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهمان پس از بازداشت برای اجرای روال قانونی به شعبه مواد مخدر و روان گردان دستگاه قضایی در منطقه شط العرب ارجاع داده شدند.

طی روزهای اخیر این چندمین بار است که رسانه های عراقی از بازداشت چند مسافر ایرانی به اتهام حمل مواد مخدر در گذرگاه های ورودی این کشور خبر می دهند. به میزان مصرف شخصی نیز هم در بخش انتظامی و هم در بخش قضایی بشدت برخورد می کند.

مسئولان مربوطه تاکنون بارها نسبت به عواقب نامعلوم حمل مواد مخدر به داخل عراق به مسافران خارجی هشدار داده اند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعتراض شدید دادستان کل کشور به حضور زنان در استادیوم آزادی / گلایه داریم عکس دردناک از لاشه توله پلنگ در بین ضایعات سد آبی جزییات جالب فروختن پل لندن و انتقال آن به خاک امریکا! + تصاویر باورنکردنی مادربزرگ نوه 20 ماهه اش را در فر گاز سوخاری کرد ! +عکس اتوبوس از روی مرد تهرانی رد شد +عکس ناراحت کننده دلخراش ترین سرقت در آبادان / قابلمه غذای یک خانواده دزدیده شد اسیدپاشی وحشتناک به پزشک تهرانی در اتوبان امام علی! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جسیکا در سوئد نمی دانست دختری ایرانی است! / سرنوشت دختری رهاشده در تهران! + عکس او در کودکی بوسه عاشقانه زوج نابینا جلوی دوربین! +تصاویر زن جوان که 23 روز مرده بود زنده شد! + جزییات باورنکردنی ازدواج یکساعته فقط در روز ! اقدام عجیب زن شوهر دار خون به پا کرد! مخالفت عجیب سردار سلیمانی در استفاده از موشک های برد بالا علیه داعشی ها! مهیار زنان بزک کرده را جلوی چشمان زنش به خانه می برد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه مواد مخدر Drugs اخبار حوادث عراق مواد مخدر مرز ایرانی مسافر عکس مرد قتل روزنامه عربستان ترکیه اینستاگرام جنایت جسد زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

به گزارش قدس خراسان، به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه "ایکس‌ری" کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور مواد مزبور که از نوع هرویین فشرده و شیشه بود را کشف کنند.

این مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود با هوشیاری و دقت عمل کارشناسان مزبور کشف شد.

دیگر خبرها

  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر