Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال‌الدین شهریاری ظهر چهارشنبه در جمع اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه شهرستان دشتی اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای داشتم تا وظیفه نمایندگی مردم در مجلس را به‌طور شایسته و دقیق انجام دهم و نگاه‌ها و مطالبات و خواسته‌ها را تغییر دادم.

وی با اشاره به فاصله ۲۰ ساله بین دوره اول نمایندگی و بار دوم نمایندگی خود در مجلس خاطرنشان کرد: در این مدت دشتی و تنگستان از مزیت‌ها به خوبی استفاده نکرده و در بسیاری از زمینه‌ها در رتبه آخر استان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس نرخ بیکاری در دشتی را ۱۵.۲ درصد و نرخ بیکاری در تنگستان را ۱۸.۱ درصد عنوان کرد و ادامه داد: شهرستان تنگستان در حوزه اشتغال دارای بیشترین میزان بیکاری در سطح شهرستان‌های استان است.

وی تصریح کرد: در حالی که در سال‌های اخیر بدترین وضعیت اقتصادی کشور را شاهد هستیم ولی کارهای بسیار خوبی در دشتی و تنگستان انجام داده‌ایم و تحول در این شهرستان‌ها به خوبی قابل مشاهده است.

شهریاری به وضعیت بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان دشتی و حوزه علمیه پیامبر اعظم خورموج و تغییزات صورت گرفته اشاره کرد و افزود: توسعه راه‌های شهرستان دشتی و تنگستان و ارتباط آن با دیگر شهرستان‌ها را به صورت جدی در دستور کار داشتیم و اعتباراتی را جذب کردیم.

وی با اشاره به اینکه کمبود اعتبارات و عدم جذب باعث تعطیلی پروژه‌ها می‌شود، اضاففه کرد: تخصیص منابع مالی یک پروژه را در یک‌زمان برنامه‌ریزی‌شده به اتمام می‌رساند و اگر پول تزریق نشود پروژه تعطیل می‌شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس از برخورد شفاف با مردم و اطلاع‌رسانی مناسب از وضعیت طرح‌ها و پروژه‌ها خبر داد و گفت: در مدت حضورم در مجلس کارهایی انجام‌شده وقتی با مردم روبرو می‌شوم برخی از آن‌ها بازگو می‌کنم.

کد خبر 4433328

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر نماینده دشتی و تنگستان در مجلس اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان بوشهر خبرگزاری مهر یاسوج مشهد شیراز شهرکرد خرم آباد بارش باران خطبه های نماز جمعه مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مدرسه در تنگستان تکمیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی سه شنبه شب در آئین تجلیل از معلمان بخش دلوار عنوان داشت: معلمی مسیر راه نجات بشریت، تربیت انسان‌ها و از زوایای دارای درجات زیادی نزد خداوند متعال است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: کار معلمی این قدر رفیع است که تشبیه به کار خداوند است که به پیامبرش آموخت و معلمان نیز به دانش آموزان و متعلمین خود از بدو ورود به مدرسه سواد خواندن را یاد می‌دهید.

وی با اشاره به فرموده امام راحل که فرمودند معلمی شغل انبیا است اضافه کرد: انبیای الهی وظیفه هدایت و تکامل و تریبت انسان را داشتند و هدفشان این بود که مسیر ترقی حق، معنوی و مادی انسان فراهم شود.

وی یاد آور شد: طی ۴۵ سال گذشته معلمان فعالانه و ایثارگرانه تلاش کردند و نتیجه آن امروز با این همه توفیق در رتبه‌های علمی، پیشرفت‌های متفاوت داخلی و بین المللی و ابعاد متفاوت است که رکن اصلی آن معلم‌ها بودند.

لطفی خاطر نشان کرد: امروز شاهد هستیم دستاوردها و نتیجه کار شما معلمان در تنگستان وجود پزشکان متخصص، خیلی از اساتید و مهندسان و روحانیون بنام کشور است که متعلق به همین شهرستان است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: جامعه آموزش و پرورش رکن اصلی تربیت نیروی انسانی و هم رکن اصلی پیشرفت، توسعه، تولید و آبادانی در آینده کشور است.

وی افزود: در تنگستان از ابتدای دولت سیزدهم در بعد سخت افزاری، تجهیزات و نوسازی مدارس در شهرستان برنامه ریزی ویژه ای صورت گرفته است.

لطفی اضافه کرد: طی ۳۲ ماهه گذشت در دولت سیزدهم حدود ۱۰ مدرسه که غالب آنها در منطقه دلوار نیمه تمام بود تکمیل و واگذار شده است.

فرماندار تنگستان بیان کرد: یک کار بسیار خوب که از سال گذشته آغاز شد و تفاهم نامه مشترک آن از ابتدای سال منعقد شد ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان احداث خواهد شد که ۱۵۵ میلیارد آن از اعتبارات ملی و ۷۰ میلیارد تومان آن منابع شهرستان تأمین خواهد شد.

وی اضافه کرد: خیلی از دانش آموزان دارای استعدادهای بالقوه ای هستند که می‌توانند در آینده به شکوفایی این مملکت کمک کنند و نیازاست معلمان به این موارد توجه کافی و لازم داشته باشند.

کد خبر 6099890

دیگر خبرها

  • ۱۰ مدرسه در تنگستان تکمیل شد
  • نقش هلال احمر در توسعه اجتماعی ستودنی است
  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد