Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با یک ترفند کاربردی می‌توانید گوشی گم شده خود را برای همیشه غیرفعال کنید. برای غیرفعال کردن گوشی خود مراحل زیر را انجام دهید اما باید بدانید که اگر گوشی همراهتان را  پیدا کنید، دیگر نمی‌توانید از آن استفاده کنید چراکه دیگر کارایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این کار باید ابتدا کد IMEI گوشی خود را پیدا کنید. پیدا کردن این کد بدین صورت است که  کلیدهای "ستاره مربع صفر شش مربع "  (#06#*) را به ترتیب و بدون فاصله وارد کرده تا یک کد دیجیتالی روی صفحه نمایش تلفن همراهتان ظاهر می شود. این شماره، کد IMEI و مختص دستگاه شما است.

این شماره را یادداشت کنید و در جایی امن نگه دارید. در زمان گمشدن یا دزدیده شدن گوشی، شما می توانید به پشتیبان شبکه خود تماس بگیرید و این کد را به آن‌ها بدهید. پشتیبان شبکه قادر خواهند بود دستگاه شما را مسدود کنند.

گفتنی است؛ حتی اگر سارقان SIM کارت را عوض کرده باشند، تلفن شما کاملاً غیرقابل استفاده خواهد شد. شما ممکن است نتوانید موبایل خود را بازپس گیرید، اما حداقل می دانید شخصی که آنرا دزدیده است دیگر نمی تواند از آن استفاده کند یا آنرا بفروشد.

انتهای پیام/

غیرفعال کردن گوشی دزدیده شده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش املاک دیوار و شیپور غیرفعال می‌شود

به گزارش آخرین‌نیوز، اگر این طرح انجام شود حقیقتا یکی از طرح‌های سازنده و مفید خواهد بود؛ امیدواریم این‌بار مافیای املاک مانع‌تراشی نکنند.

تسنیم نوشت: ابوالفضل نوروزی با اشاره به انتشار آگهی املاک در سکوهای دیوار و شیپور،‌ اظهار کرد: بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند را در این سکوها آگهی می‌کنند.

وی با بیان این‌که این کار به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت‌سازی انجام می‌شود، افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی باید احراز هویت مالک و کد پستی انجام شود.

وی با تاکید بر این‌که املاکی که قرار است آگهی شود باید در سامانه املاک و اسکان باشند، تاکید کرد:‌اگر این سکوها تا هفته آینده این بخش وب‌سرویس را انجام ندهند، بخش املاک آنها با مجوز شورای امنیت و دستگاه‌های امنیتی مسدود خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • بخش املاک دیوار و شیپور غیرفعال می‌شود
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند