Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@22:41:26 GMT

ماجرای پخش نشدن برنامه فردوسی پور چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۱۸۵۱

ماجرای پخش نشدن برنامه فردوسی پور چه بود؟

سازمان رسانه ای در خصوص یک کار به یک جمع بندی رسیده است؛ این جمع بندی را هم به همه نیروهای خود ابلاغ کرده است؛ یکی از نیروها سرپیچی کرده است؛ تکلیف سازمان چیست؟!

به گزارش مشرق، میکائیل دیانی دبیر فرهنگی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل درباره گنانه زنی های قطع شدن برنامه فردوسی پور نوشت:

باید همه را دعوت کنیم به رفتار حرفه ای .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سازمان رسانه ای در خصوص یک کار به یک جمع بندی رسیده است؛ این جمع بندی را هم به همه نیروهای خود ابلاغ کرده است؛ یکی از نیروها سرپیچی کرده است؛ تکلیف سازمان چیست؟! طبیعی است که با آن نیرو برخورد حرفه ای سازمانی صورت بگیرد!
حالا تصور کنید آن عنصر سازمانی علاوه بر سرپیچی رسانه های دیگر را هم به خط کرده است که علیه سازمانی که بدان متعهد است عمل کنند! حقیقتا این از سعی صدر مدیریت آن سازمان است اگر برخورد شدیدی با این نیرو انجام ندهد!
و این را هم بدانیم اگر سازمان رسانه ای نتواند نیروهای خود را مدیریت کند؛ هیچ قدرت بر اقناع مخاطبین هم نخواهد داشت!

بیشتر بخوانید:

برنامه نود امشب پخش نمی‌شود


اما داستان چه بود؟!
یک برنامه ریزی سازمانی برای کل هفته شد که کنداکتور ساعت ۱۰:۳۰ به بعد برای مسابقات لیگ اروپا خالی شود؛ همه تهیه کننده ها هم تابع بودند فقط عادل شلنگ انداخت؛ روی آنتن زنده با وجود اینکه از قبل اعلام شده بود هفته بعد هیچ کس آن تایم پخش نمی شود اعلام کرد پخش می شود؛ فردایش به رسانه ها خط داد که بگویید میخواهید جلوی پخش نود را بگیرند ؛ باز تذکر گرفت که چرا دروغ و شانتاژ میکنی؟! نکن این کار را! باز دوباره رفت گفتگو کرد و رسانه ها را به خط کرد که من دارم آیتم هایم را می سازم و فشار می آورم که پخش شوم؛ فشار از بیرون از سازمان برای آنکه بگوید قدرتش از مدیر شبکه وسازمان بیشتر است، بعد خودش با استفاده از خبرآنلاین و ایسنا و سازندگی و خیلی دیگر از رسانه ها خط خبری ساخت که میخواهید عادل را حذف کنند! این اتفاقا اوج کار غیرحرفه ای از آن کسی است که خودشان میگویند بیست سال است کار حرفه ای می کند!

پی نوشت:
مدیران محترم رسانه هایی که بصورت سیستماتیک در دفاعی نامعقول؛ غیرحرفه ای و غیراخلاقی پشت عادل فردوسی پور قرار گرفته اید؛ خاصه جناب انتظامی؛ مدیرمسئول  خبرآنلاین و  محمد قوچانی سردبیر سازندگی از شما سوال دارم؛ اگر خبرنگار؛ دبیر و یا هر عضو رسامه شما خلاف سازمان رسانه ای شما عمل می کرد و علیرغم میل شما رسانه های دیگر علیه سازمان رسانه ای شما موج خبری می ساختند چه می کردید؟!

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین اینستاگرام برنامه نود صدا و سیما عادل فردوسی پور عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: تلاش می‌کنیم برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ را تا تیر سال جاری با شاخص‌های کمی سبد طراحی پروژه‌ها ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ تکمیل کنیم.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان در سال جاری اظهار کرد: در معاونت برنامه‌ریزی شهرداری برای ۱۴۰۳ برنامه‌هایی پیش‌بینی شده و زمان‌بندی پروژه‌های سال جاری، تکمیل مقدمات و طراحی آن، همچنین اولویت بندی اجرای پروژه‌ها در سبدهای زمانی سه ماهه مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه جلسات فشرده‌ای در شهرداری با بخش‌های مختلف از جمله مناطق و معاونت‌ها برگزار و درباره زمان‌بندی پروژه‌ها و اولویت‌بندی آن‌ها هماهنگی و مذاکرات لازم انجام شده است، افزود: از دیگر فعالیت‌ها، برنامه‌ریزی برای ارائه ۶۰ خدمت اصلی شهرداری اصفهان به‌منظور تحقق منطقه غیرحضوری بوده است تا از طریق برنامه «اصفهان من» به سوی ارائه خدمات غیرحضوری و حذف مراجعه شهروندان گام برداریم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: برای تیم پروژه، شرح وظایف مشخصی تعریف و این تیم در منطقه ۶ شهرداری مستقر شده است تا خدمات غیرحضوری کلید بخورد و به مرور خدمات به سایر مناطق تسری پیدا کند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: برگزاری رویداد پنجشنبه‌های فناور (فصلی نو در حمایت از زیست‌بوم فناوری) را داریم که این هفته (ششم اردیبهشت) با محوریت ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال در سالن اجتماعات قطار شهری شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد و از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه مسائل شهری استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ را آغاز کردیم و تا تیرماه سال جاری سعی می‌کنیم این برنامه با شاخص‌های کمی سبد طراحی پروژه‌ها نهایی و ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ این برنامه عملیاتی تکمیل می‌شود، گفت: برای توسعه و ترویج صنایع دستی، در تعامل مشترک با اداره کل میراث فرهنگی خانه امین‌ التجار را به‌عنوان فضایی برای گردهمایی، تعامل و هم‌اندیشی ذی‌نفعان حوزه صنایع دستی از دستگاه‌ های دولتی، مردم و ان‌جی‌اوها در نظر خواهیم گرفت.

کد خبر 746832

دیگر خبرها

  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • واکنش پیمان یوسفی به ماجرای دلخوری علیرضا دبیر
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش
  • آنروا تنها سازمانی است که توان توزیع کمکها را در غزه دارد
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان