Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از ۳ پروژه بهسازی روستایی نهاوند که با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور در روستای کوهانی برگزار شد، گفت: متأسفانه شهرستان نهاوند در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان همدان در خصوص اجرای طرح هادی روستایی کمترین سهم را دارد.

وی گفت: طی ۲ سال اخیر شهرستان نهاوند در زمینه بهسازی روستایی و اجرای طرح هادی با اقدامات صورت گرفته معادل ۴ دهه گذشته کار انجام داده که این امر نشان از پیگیری عوامل اجرایی استان و شهرستان دارد که قصد رفع این عقب‌ماندگی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: طی سال گذشته و امسال در مجموع بیش از ۵ میلیارد تومان قیر یارانه‌ای و اعتبار برای اجرای طرح هادی روستایی شهرستان نهاوند جذب‌شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن همدان نیز با اشاره به مفید بودن طرح روستاگردی در احصا مشکلات و کمبودهای پنهان در روستاهای شهرستان نهاوند، گفت: حضور در روستاها باعث می‌شود مسئولین از نزدیک با مشکلات جامعه روستایی آشنا شوند و نسبت به رفع آن دغدغه مند اقدام کنند.

مطالبه اصلی مردم در روستاها آب شرب سالم و بهسازی محیط روستاها است حسن ظفری بابیان اینکه ۸ درصد اعتبارات استانی کفاف مطالبات مردم و جامعه روستایی را نمی‌دهد، گفت: مطالبه اصلی مردم در روستاها آب شرب سالم و بهسازی محیط روستاها است.

فرماندار نهاوند نیز گفت: شاخص بهسازی روستایی در نهاوند ۴۸ درصد است و با توجه به وضعیت روستاهای شهرستان نیازمند توجه ویژه در جذب اعتبارات ملی است.

مراد ناصری بابیان اینکه در بحث اعتبارات استانی نیز در شورای برنامه‌ریزی شهرستان به‌صورت ویژه به موضوع خواهیم پرداخت، گفت:در شهرستان نهاوند ۱۶۹ روستا وجود دارد که ۹۱ روستا بهسازی شده است.

فرماندار نهاوند گفت: ۵۰ روستای فاز اول طرح هادی در آن‌ها انجام‌شده و عملیات اجرایی فاز دوم ۱۲ روستا نیز به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرارگرفته‌است.

وی با اشاره به اینکه از ۹۱ روستای انجام شده ۵۰ روستا فاز اول بهسازی به اتمام رسیده و ۴۱ روستا نیز در دست اقدام قرار دارد، گفت: این اقدامات بااعتبار ۳۸ میلیارد تومان انجام‌شده اما با توجه به‌ضرورت توجه بیشتر به شهرستان بازهم نیازمند کار و همت جهادی است.

متأسفانه در حال حاضر در ۷۹ روستای شهرستان هیچ‌گونه اقدامی در خصوص بهسازی و اجرای طرح هادی انجام‌نشده است ناصری بابیان اینکه متأسفانه در حال حاضر در ۷۹ روستای شهرستان هیچ‌گونه اقدامی در خصوص بهسازی و اجرای طرح هادی انجام‌نشده است، گفت: انتظار داریم مسئولین در این راستا نهاوند را ویژه‌تر ببینند.

وی از افتتاح و بهره‌برداری طرح بهسازی و اجرای فاز دوم طرح هادی روستاهای کوهانی، زارع آباد و چناری با مجموع اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی خبر داد.

کد خبر 4433288

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح هادی روستایی فرماندار نهاوند مجلس شورای اسلامی نهاوند اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان بوشهر خبرگزاری مهر یاسوج مشهد شیراز شهرکرد خرم آباد بارش باران مرز مهران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته

مدیر منطقه شش شهرداری قم از صرف ۲۱۹ میلیارد تومان بودجه برای اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: بهسازی ۱۵ هزار متر مربع از پیاده‌روهای سطح منطقه انجام شد.

احمد ترکمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه درصد بالایی از منطقه ۶ بافت فرسوده است، اظهار کرد: ۹۹ درصد پروژه‌های عمرانی انجام شده در سال گذشته بازسازی بوده است.

وی افزود: در سال گذشته ۲۱۹ میلیارد تومان به منظور اجرای پروژه‌های فنی و عمرانی در منطقه شش شهری صرف شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های فنی و عمرانی انجام شده در منطقه خاطرنشان کرد: احداث و بهسازی پیاده رو به طول ۱۵ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان، احداث سالن فرهنگی شهریار با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان و احداث ایستگاه سوم آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های اجرا شده در منطقه است.

ترکمن از توزیع ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در منطقه خبر داد و تاکید کرد: در سال گذشته پروژه احداث و بهسازی شوارع فرعی شامل زیرسازی، جدول گذاری، لکه‌گیری و آسفالت، به طول ۲۱۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در منطقه ۶ اجرا شده است.

وی اضافه کرد: به دنبال اجرای پروژه احداث و بهسازی نهر و کانال‌های دفع آب‌های سطحی و حفر چاه، در سال گذشته ۵۳ حلقه چاه در منطقه ۶ حفر شد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم گفت: پروژه احداث و بهسازی نهر و کانال‌های دفع آب‌های سطحی و حفر چاه به طول ۲۳ کیلومتر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد در منطقه صورت گرفت.

ترکمن هزینه ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ترافیکی منطقه را مورد توجه قرار داد و افزود: در راستای اجرای پروژه‌های ترافیکی ۸۲ کیلومتر از معابر منطقه ۶ شهر قم در سال گذشته خط‌کشی شد.

کد خبر 747272

دیگر خبرها

  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند