Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@03:58:02 GMT

افتتاحیه سومین نمایشگاه لباس عاشورایی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۱۹۵۳

به گزارش پارس نیوز، 

سید مهدی جعفری مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی سومین نمایشگاه لباس عاشورایی از تغییر ساعت مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه لباس عاشورایی بخاطر تداخل برنامه­ای با مراسم تجلیل از گروه ارکستر سنفونیک دوران دفاع مقدس بوده و مجبور شدیم ٥ ساعت زودتر افتتاحیه نمایشگاه را برگزار کنیم.

وی ادامه داد مراسم افتتاحیه نمایشگاه لباس عاشورایی ده صبح روز شنبه بیست و هشتم مهرماه در سالن رودکی برگزار میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری ضمن عذرخواهی از این تداخل برنامه­ای گفت اگرچه یک ماه جلوتر برنامه ریزی برای مراسم افتتاحیه صورت گرفته بود و این داخل برنامه ای از جانب نمایشگاه نبوده اما تلاش خواهیم کردم مراسم با همان کیفیت برگزار شود.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه عاشورایی اضافه کرد با توجه به فرصت اندک باقی بامانده و به منظور صرفه جویی در مصرف کاغذ و هزینه ها ؛ کارت دعوتهای مراسم افتتاحیه بصورت الکترونیکی ارسال خواهد شد.

وی ضمن دعوت از تمام دست­اندرکاران حوزه مد و لباس کشور، هنرمندان و اهالی رسانه برای شرکت در مراسم گفت : این برنامه با حضور سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری در سالن رودکی برگزار می شود.

سید مهدی جعفری همچنین ادامه داد بعد از مراسم افتتاحیه عموم مردم و علاقمندان به فرهنگ پوشش عاشورایی از روز یکشنبه ٢٩مهرماه تا٤ آبان از ساعت ١٠ تا ١٨ میتوانند از نمایشگاه بازدید کنند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دوران دفاع مقدس روابط عمومی پوشش صرفه جویی در مصرف مدیر روابط عمومی معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و بزرگداشت مقام شامخ استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در گلزار مطهر شهدای شهر قدیم لار برگزار می‌شود.

در حاشیه این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و با سخنرانی سردار اسماعیل کوثری (نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) همراه است از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی شهرستان‌های لارستان، اوز و جویم تجلیل خواهد شد.

لازم به ذکر است مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا نیز رأس ساعت ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086935

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • آخرین جزییات از مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک رادیو