Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@09:09:22 GMT

«شنبه‌های انقلاب» در جبهه «اقتصاد»

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۲۱۶۷

«شنبه‌های انقلاب» در جبهه «اقتصاد»

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی، بیست‌وهفتمین نشست شنبه‌های انقلاب با موضوع «اقتصاد» و با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این حوزه، در روز شنبه 28 مهر 97 ساعت 9 صبح در «سالن جلسات ساختمان شماره 30 دانشگاه تهران» واقع در؛ خیابان 16 آذر، روبروی درب غربی دانشگاه تهران، نبش کوچه رهنما، شماره 30، طبقه 1، سالن جلسات، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این برنامه، کارنامه چهل‌ساله انقلاب اسلامی در حوزه «اقتصاد»، در موضوعاتی همچون: مدیریت اقتصادی، رشد اقتصادی، قدرت اقتصادی ایران، دیپلماسی اقتصادی، برخورداری و رفاه عمومی، اقتصاد دفاعی، عدالت و توزیع منابع، تأمین نیازهای اساسی و جایگاه اقتصادی ایران در منطقه و جهان، مورد بررسی و تبیین قرار خواهد گرفت.
در این مراسم، اساتید و صاحب‌نظرانی، چون؛ ساسان شاه ویسی اقتصاددان و عضو هیئت‌علمی دانشگاه و مدیرمؤسسه پژوهشی اندیشه انقلاب اسلامی و رئیس کمیته اقتصاد جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی، محمد حسن‌نژاد نماینده مجلس و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، جعفر قادری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی نظارت بر سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی، غلامرضا حیدری کردزنگنه رئیس کل سابق سازمان مالیاتی کشور و رئیس سابق سازمان خصوصی سازی، حجت‌الاسلام سید محمدمهدی حسینی‌منش؛ پژوهشگر مالی اسلامی و مشاور فقهی مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه امید و جمع دیگری از کارشناسان و نخبگان، دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی را در این حوزه، مورد بررسی قرار خواهند داد.
بر اساس این گزارش، برنامه «شنبه‌های انقلاب» که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، شنبه‌های هر هفته یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در موضوعات مختلف را با حضور چهره‌های شاخص آن حوزه، بررسی می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: همانطور که امروز در پی عملیات وعده صادق رژیم غاصب و کثیف متوجه شد که نمی‌تواند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند، در حوزه اقتصاد نیز شرایط به همین صورت است و جنگ هراسی در اقتصاد ایران به یک عملیات روانی پوچ تبدیل شده است.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تاثیر جنگ هراسی بر اقتصاد ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران ۴۵ سال است که در حال مبارزه با تحریم، جنگ و تهدیدات مختلف است و چنانچه قرار بر این بود که فضای جنگ هراسی بر آن تاثیر بگذارد، قطعاً اقتصاد ایران باید تا امروز متلاشی می‌شد و از بین می‌رفت.

وی افزود: شاید آنچه که به عنوان جنگ هراسی مطرح می‌شود، در مقاطعی در گذشته تاثیراتی به همراه داشته، اما امروز دیگر تاثیراتی که مورد انتظار دشمن است را مشاهده نمی‌کنیم چراکه ایران به کشوری پیشرفته با اقتصادی مقاوم تبدیل شده‌ است.

این نماینده مجلس با اشاره به عملیات «وعده صادق» که در پاسخ به جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، تاکید کرد: همانطور که امروز در پی عملیات وعده صادق رژیم غاصب و کثیف متوجه شدند که نمی‌توانند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند، در حوزه اقتصاد نیز شرایط به همین صورت است و جنگ هراسی در اقتصاد ایران به یک عملیات روانی پوچ تبدیل شده است.

سنگدوینی با تاکید بر لزوم ایجاد اطمینان در فضای اقتصادی کشور درباره بی تاثیری جنگ هراسی بر اقتصاد گفت: ما مسئولان نظام باید به مردم اطمینان دهیم که نباید دیگر نسبت به فضای جنگ هراسی و تاثیرات آن بر تکانه‌های اقتصادی نگرانی داشته باشند؛ نتیجه این رفع نگرانی‌ها بی شک ثبات و آرامش اقتصادی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد