Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین امیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و حبیب الله خنجری فرماندار زرند در ملاقات با مدیر کل راه و شهرسازی استان، مسائل و مشکلات مهم و اساسی حوزه راه و شهرسازی شهرستان را مطرح نمودند و دکتر محمد مهدی بلوردی ضمن ارائه توضیحاتی قول پیگیری و تلاش جهت حل برخی از مشکلات زرند را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله مواردی مهمی که در این دیدار مطرح شد، موضوع محور زرند- کرمان بود که  بلوردی نسبت به توجه ویژه و روکش باقیمانده آسفالت این محور تا ۱۰ روز آینده، قول مساعد داد.

فرماندار زرند در این جلسه با اشاره به اینکه یکی از پرحادثه خیز‌ترین قسمت جاده زرند- کرمان، پل مطهر آباد زرند است، بر لزوم تسریع در روند تکمیل و آسفالت باند دوم این پل در محور کرمان- زرند تاکید کرد .

در این دیدار مدیر کل راه و شهرسازی استان نسبت به آسفالت و بهره برداری از این پل در آینده نزدیک خبر داد.

همچنین در دیدار با مهدی حسینی نژاد در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، در خصوص مسائل و مشکلات صنایع و معادن شهرستان زرند بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار زرند و نماینده مردم در مجلس، به بیان برخی از مهمترین مسائل و مشکلات کارگران، کامیونداران، راه‌های مواصلاتی به بخش معادن و کنترل و تنظیم بازار شهرستان پرداختند و این مسائل را به عنوان بروزترین دغدغه‌های حوزه صنعت، معدن و تجارت زرند، اعلام کردند.

خنجری فرماندار زرند در این جلسه یادآور شد: با توجه به این موضوع که تخصیص و توزیع لاستیک نرخ دولتی به کامیونداران باید بر اساس بارنامه و با اولویت بیشترین شماره پیمایش باشد، اداره کل صمت نسبت به حل مشکل کامیوندارانی که در داخل واحد‌های صنعتی و معدنی مشغول بکارند، اقدامات لازم را بعمل آورد و تدابیر ویژه‌ای را در نظر گیرد.

در ادامه حسینی نژاد ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های دکتر امیری رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و سایر اعضاء مجمع نمایندگان برای اخذ سهمیه ۲ هزار و ۴۰۰ حلقه لاستیک برای استان کرمان، نسبت به تخصیص تعداد ۱۰۰ حلقه لاستیک برای کامیونداران شهرستان قول مساعد داد.

همچنین مدیر اداره کل صمت کرمان جهت تامین هزینه ۵۰۰ میلیون تومان جهت احداث و راه اندازی یک مرکز امداد و نجات در نزدیکی و در دسترس معادن ذغالسنگ شهرستان زرند و کوهبنان، گفت: این مبلغ به طور کامل تامین شده است که منتظر مشخص شدن زمین برای این طرح هستیم.

انتهای پیام/ح

فعالیت مرکز امداد ونجات معادن زغالسنگ زرند بزودی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معادن زغالسنگ کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند

در پی بارش شدید باران ظهر امروز (۴ اردیبهشت) در شهرستان زرند و جاری شدن سیلاب در برخی نقاط، استاندار کرمان ضمن بازدید میدانی از نقاط در معرض آسیب و مستعد سیل، دستور لازم جهت ساماندهی شهرستان برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل را صادر کرد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان ظهر سه‌شنبه ۴ اردیبهشت در پی بارش باران و سیلابی شدن چند نقطه از شهرستان زرند وارد این شهرستان شد. 

استاندار کرمان با حضور در چند نقطه از سطح شهر زرند که مستعد آسیب و سیلاب بودند، ضمن بررسی میدانی منطقه، دستور لازم جهت ساماندهی و مدیریت بهتر شهرستان جهت مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل را صادر کرد. 

استاندار کرمان در حاشیه این بازدید گفت: در یک فاصله زمانی کوتاه در شهرستان زرند بیش از ۲۵ میلیمتر بارش باران داشتیم، لذا با توجه به حجم زیاد باران و سرعت سیل، علی‌رغم وجود دو سد خاکی، از چند نقطه آب وارد شهر شده و موجب آبگرفتگی چند خانه شد، اما به لطف خدا خیلی آسیبی وارد نشد. 

فداکار با اشاره به اینکه برخی نقاط که در بارندگی سال گذشته دچار آسیب شده بودند، امسال اصلاح شده‌اند، افزود: در روستا‌ها تمهیدات خوبی انجام شده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد و امکانات لازم جهت مقابله احتمالی با خطرات ناشی از بارش ها بسیج شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • بارندگی های شدید چه بر سر شهر زرند آورد؟+ فیلم
  • بارندگی سیل‌آسا چه بر سر شهر زرند آورد؟
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند