Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@23:49:43 GMT

دو تابه مردم بزن دو تا به دولت

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۲۱۹۳

به گزارش پارس نیوز، 

 بهنوش بختیاری بعد از انتقاد های تند رضا رشید پور از یکی از نمایندگان مجلس نوشت:

نماینده دولت جمهوری اسلامی در حالا خورشید مترسکی شدن که مردم بگن وای چقدر شجاع هستن ایشون یه سری حرفها در بیست و سی شنیده نمی شد گفتن ایشون در برنامه شون بگن و شبیه مردم درستش کنیم که شک‌نکنن گاهی به دولت و به وقتش چنان با دولت همراه خواهند بود

که کسی در مخیله اش نمی گنجد گفتن دو تا به مردم بزن دو تا به دولت به وقتش استفاده خوبی ازت میکنیم ایشونم که عاشق اینه که پول پول پول بگیره و تا جایی که میتونه گنده بشه و برنامه ش دیده بشه مردم عزیز الهی بمیرم که همیشه فریب می خورید همیشه بلدن چجوری گولمون بزنن ولی سیاه نشوید تورو خدا سیاه نشوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آقا از مردم عادی نیست توروخدا فریب حرفاشون رو نخورید ایشون نماینده مستقیم دولت هستن و ای کاش نماینده خوبی بودن ایشون نه به مردم نه به دولت وفادار نیستن خواهید دید.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نمایندگان مجلس جمهوری اسلامی دولت پول جهان سرما مد پارس مدل پالتو بهنوش بختیاری پارس نیوز رضا رشید پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است

سعید رستگاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم با پیگیری سه نماینده، پرونده ارتقا سه شهرستان از استانداری یزد به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور ارسال شده است، گفت: یکشنبه گذشته، اولین درخواست موافقت و مجوز فرمانداری ویژه شهرستان اردکان توسط هیت وزیران صادر شد و درخواست مربوط به دو شهرستان دیگر هم در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه تصویب فرمانداری ویژه شهرستان اردکان با پیگیری مجدانه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و وزیر کشور و نظر مساعد هیئت دولت به نتیجه رسید، اضافه کرد: امیدواریم پرونده شهرستان‌های یزد و میبد که در حال پیگیری است نیز زودتر به نتیجه رسیده و به مردم اعلام شود.

کد خبر 6094158

دیگر خبرها

  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • معنی جالب جنگ زرگری + فیلم
  • آموزش روز چهارم، پخت مرغ با سبزی معطر
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای