Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانی ابواسعد کارگردان هلندی-فلسطینی اولین سریال پرخرج و انگلیسی زبان خاورمیانه را جلوی دوربین می برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ورایتی، هانی ابواسعد کارگردان هلندی-فلسطینی سریال درام جنایی به نام «خون» را در امان پایتخت اردن فیلمبرداری می کند.

«خون» اولین سریال پرخرج و بزرگی است که به زبان انگلیسی و با استفاده از بازیگران بومی در منطقه خاورمیانه تولید و در بازار جهانی پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال، داستان سه دوست دوران کودکی را روایت می کند که در یک راز قدیمی مشترک هستند. این سه نفر که حالا در آستانه ۳۰ سالگی هستند یک کارآگاه پلیس، یک وکیل و یک مجرم شده اند و قصه را از زاویه دید تعقیب و گریزهای پلیسی در خیابان های امان، دفتر شیک وکیل و سلول فرد مجرم در زندان پیش می برند.

این اولین کار تلویزیونی ابواسعد محسوب می شود. آخرین اثر او فیلم رمانتیک و ماجراجویی «کوه میان ما»(۲۰۱۷) با بازی ادریس البا و کیت وینسلت بود که از سوی فاکس قرن بیستم در ایالات متحده آمریکا منتشر شد. او پیش از این دو فیلم «اینک بهشت»(۲۰۰۵) و «عمر»(۲۰۱۳) را ساخته است که هر دو به نمایندگی از فلسطین به فهرست کوتاه اسکار غیرانگلیسی زبان راه یافتند. البته «اینک بهشت» برنده جایزه بهترین فیلم خارجی گلدن گلوب و «عمر» برنده جایزه ویژه هیات داوران بخش نوعی نگاه جشنواره کن نیز شده اند.

فیلمنامه «خون» برعهده نیاز وتاد فیلمنامه نویس عرب آمریکایی است که پیش از این نگارش فیلمنامه «یونایتد»(۲۰۱۲)، اولین فیلم عرب زبان کمپانی دیزنی را بر عهده داشته است.

تولید این سریال ۸ قسمتی در سال ۲۰۱۹ آغاز می شود و این بدین معناست که تاریخ پخش «خون» احتمالا سال ۲۰۲۰ خواهد بود.

 

منبع:مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تولید PVC شکسته شد

به گزارش تابناک، آخرین بررسی‌ها از افزایش قیمت جهانی PVC در سطح بین‌الملل تحت تاثیر تنش‌های اخیر حکایت می‌کند. البته مولفه‌های دیگری نظیر کاهش تولید و به‌تبع عرضه برخی از تولیدکنندگان این محصول در خاورمیانه به دلیل تعمیرات برنامه ریزی شده یا مسائل غیرمنتظره و از طرفی افزایش تقاضا به دلیل افزایش فعالیت های ساختمانی و رشد بخش املاک و مستغلات در بروز چنین روندی بی‌تاثیر نیست. 

مشابه چنین وضعیتی در عرضه و تقاضای این محصول در خاورمیانه نیز مشاهده می‌شود. بنابراین به گفته کارشناسان در حال حاضر بستر بازار برای افزایش تولید و عرضه بسیار مناسب تلقی می‌شود. چراکه به ارزآوری و تکمیل زنجیره رشد اقتصادی کشورها کمک می‌کند، روندی که همسو با چشم‌اندازهای اقتصادی کشور و تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

PVC یکی از ارزشمندترین محصولات صنعت پتروشیمی محسوب می‌شود که در حالت اولیه به صورت پودر سفید رنگی است که می‌تواند به شکل‌های مختلفی مانند لوله، پروفیل، ورقه، فیلم و ... در آمده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

غدیر نیز به منظور تحقق این اهداف اقدام به ارزیابی و بهره‌وری از شرایط بازار کرد و موفق به ثبت رکورد تولید با بیش از 120 درصد ظرفیت اسمی شد. همچنین با درآمدزایی 4,591  میلیارد تومان در سال 1402 و افزایش 32 درصدی نسبت به سال گذشته توانست میزان سود خالص و همچنین فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

ضمن آنکه با اتکا به توان داخل از ارزبری به میزان 100 میلیون دلار جلوگیری کرد و چشم‌انداز روشنی را در افزایش درآمد و سودآوری رقم زد. با این حساب می‌توان نسبت به آینده بازار این محصول و تسهیل زنجیره رشد اقتصادی کشور عزیزمان ایران امیدوار بود.

دیگر خبرها

  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • پوران درخشنده بعد از 8 سال فیلم می‌سازد
  • گناه بزرگ سازنده سریال گناه فرشته
  • رکورد تولید PVC شکسته شد
  • عکس| طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان یاغی
  • بازیگر «فرندز» نقش ایندیانا جونز را رد کرد/ هریسون فورد پذیرفت
  • اتفاق عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • حضور طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان سریال یاغی
  • طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان یاغی | عکس