Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  اسماعیل ایوبی، مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: آئین گرامیداشت سومین سالگرد مسافر تاسوعای حرم زینبی، شهید سجاد طاهرنیا مژدهی فردا (پنج شنبه ۲۶ مهر ماه) در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم از ساعت ۱۵ فردا آغاز می‌شود، افزود: مراسم سومین سالگرد شهادت این شهید مدافع حریم اهل بیت (ع) با سخنرانی سردار عبدالفتاح اهوازیان، کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی و با مداحی داوود شکاری، همرزم شهید همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی بنیاد شهید گیلان تصریح کرد: شهید سجاد طاهرنیا متولد ۱۳۶۴ در شهر رشت، چهارمین شهید گیلانی مدافع حرم اهل بیت (ع) است که در عصر تاسوعای حسینی سال ۹۴ در شهر حلب سوریه به فیض شهادت رسید.

در بخشی از وصیت‌نامه شهید طاهرنیا خطاب به فرزندش آمده است: " محمدحسین عزیز، شما را ندیدم، اما می‌دانم که شما هم مثل خواهرت هدیه حضرت رقیه (س) به من هستید. با اینکه خیلی دوست داشتم ببینمت، اما نشد، چون من صدای کمک خواستن بچه‌های شیعیان را می‌شنیدم و نمی‌توانستم به صدای کمک خواستن آن‌ها جواب ندهم. "

انتهای پیام/ ع

برگزاری سومین سالگرد شهادت مدافع حرم گیلانی در رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدافعان حرم شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان

همزمان با سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام، پیکر مطهر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کرمان تشییع و تدفین شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عصر امروز، همزمان با سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام، با حضور پر شور مردم ولایتمدار و شهیدپرور پایتخت مقاومت اسلامی، پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در منطقه سیمک کوهپایه کرمان و رفسنجان تشییع و تدفین شدند.

لازم به ذکر است پیکر مطهر یکی از این شهدا در منطقه سیمک کوهپایه تشییع و تدفین شد؛ این شهید بزرگوار 19 ساله بوده که در عملیات خیبر به شهادت رسیده است و شهید دیگری که امروز پیکر مطهر آن در رفسنجان آرام گرفت، 24 ساله‌ بوده که عملیات بدر به شهادت رسیده است.

استقبال از 2 شهید گمنام در فرودگاه کرمان

شهید گمنامی که امروز مهمان مردم رفسنجان و کاروان صادقیه مردم خطه نوق بود پس از طواف بر گرد حرم امامزاده سیدجلال‌الدین اشرف، از میدان شهید سلیمانی تا میدان حضرت ابراهیم تشییع و در آرامگاه ابدی‌اش حسینیه نخل تدفین شد.

به گزارش تسنیم پیکر مطهر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با استقبال پرشور مردم وارد فرودگاه کرمان شدند.

انتهای پیام/511/

 

دیگر خبرها

  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع)
  • کنایه تند وزیر به آمران حجاب :هل الدین الا البغض