Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > آسیب‌ها - ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص مقصرین تصادف اتوبوس دختران دبیرستانی بستان‌آباد اظهار کرد: جمع بندی تکمیلی در این خصوص باقی مانده است.

ضیاء الله اعزازی ملکی درباره آخرین پیگیری‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص تصادف اتوبوس دانش آموزان تبریزی گفت: جمع بندی تکمیلی در این خصوص باقی مانده است، با مسئولین راهداری صحبت‌های لازم انجام شد، من هنوز مدارک پلیس را مشاهده نکردم، از آنها خواستم تا مدارک لازم را جمع آوری کنند تا توضیحات لازم را در جلسه کمیسیون ارائه دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راهداری مدعی است ما در این خصوص مقصر نیستم چرا که هنوز این آزادراه را تحویل نگرفته‌ایم، اما باید توجه کنیم چه راهداری این آزادراه را تحویل گرفته باشد و چه تحویل نگرفته باشد، راه در اختیار وزارت راه و شهرسازی است. ما در حال پیگیری این موضوع هستیم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگرچه هدف ما این بود که بیشتر به وضعیت مصدومین این حادثه رسیدگی کنیم، من یک شخص را به عنوان مسئول این موضوع قرار دادم تا به طور ویژه و به صورت مستمر به این موضوع رسیدگی کند و با کادر درمانی در ارتباط باشد. سعی کردیم مصدومین شرایط مناسبی داشته باشند. ما هنوز در حال پیگیری این موضوع هستیم.

یک دستگاه اتوبوس حامل دختران دبیرستانی شهرستان بستان‌آباد حوالی ساعت 14 روز چهارشنبه به تاریخ ۱۸ مهر ماه در آزادراه پیامبر اعظم (ص) واژگون شد که به دنبال آن سه نفر از مسافران فوت شده و 38 نفر نیز مصدوم شدند.

به دنبال این حادثه، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حمایت میرزاده و ضیاء الله اعزازی ملکی را به نمایندگی خود به محل حادثه اعزام کرد تا ضمن پیگیری دلایل و عوامل حادثه از نزدیک در جریان رسیدگی به وضعیت مصدومین این حادثه قرار گیرند.

۴۲۲۳۸

کلید واژه‌ها : آموزش - وزارت آموزش و پرورش - تصادفات رانندگی - دانش‌آموز - مدرسه -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آموزش وزارت آموزش و پرورش تصادفات رانندگی دانش آموز مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستورکار مجلس

نشست علنی صبح امروز (سه شنبه، ۲۸ فروردین) مجلس شورای اسلامی با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

روح‌الله متفکرآزاد عضو هیئت‌رئیسه مجلس دستورکار امروز مجلس را به شرح ذیل اعلام کرد:

ادامه رسیدگی به لایحه تجارت (ایرادات شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درباره طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی

ادامه بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درباره اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز

گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستورکار مجلس
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • پیگیری مسائل تاکستان فارغ از نگاه‌های سیاسی
  • تشریح ابعاد لایحه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها
  • کاهش آمار بازماندگی از تحصیل در مقطع متوسطه در خوزستان
  • توضیحات قالیباف درباره روند بررسی بخش دوم لایحه بودجه در مجلس