Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@08:31:54 GMT

کار بزرگ علی کریمی برای رشتی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۲۳۰۸

کار بزرگ علی کریمی برای رشتی‌ها

رکنا: مالک و سرمربی باشگاه سپیدرود رشت بعد از توافق با طلبکاران باشگاه، مبلغ بزرگی از بدهی این تیم گیلانی و پرطرفدار را پرداخت کرد.

اوایل شهریور ماه بود که اداره ورزش Sport و جوانان استان گیلان در یک اقدام ناگهانی مالکیت محمد نوین در باشگاه سپیدرود را ملغی اعلام و علی کریمی و دوستانش را به عنوان مالک جدید این تیم پرطرفدار گیلانی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که حالا بعد از گذشت چند ماه با روند مثبتی همراه بوده است.

طبق صحبتی که اداره ورزش و جوانان گیلان و علی کریمی کرده بودند، قرار بر این بود گروه جدید 4 میلیارد از 6 میلیارد تومان بدهی سپیدرود را پرداخت کرده و بعد از آن مالکیت به طور کامل در انحصار آن‌ها قرار گیرد. مسئله‌ای که از همان ابتدا دغدغه اصلی جادوگر فوتبال ایران شد. وی در مدت دو ماهه حضور مجدد خود در این باشگاه با بازیکنان، مربیان و اشخاصی که به هر نحوی از سپیدرود طلب داشتند جلسه برگزار کرد و پس از پرداخت مبلغ خوبی از طلبشان رضایت آن‌ها را گرفته و کارهای مربوط به تسویه حساب را انجام داد.

شب گذشته هم جلسه‌ای بین رامین رضایی، علی کریمی و علی نظرمحمدی برگزار شد و سرمربی سابق سپیدرودی‌ها با دریافت 50 درصد از طلب خود تسویه حساب کامل را سرخپوشان گیلانی انجام داد تا گروه مالکیتی جدید گام آخر برای عمل به تعهدات خود را محکم بردارد. حال مالک جدید باشگاه سپیدرود به تعهداتی که ذکر شده بود عمل کرده و در انتظار مالکیت قطعی بر این باشگاه پرطرفدار رشتی است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

انتشار اولین تصاویر از جسد طراح اصلی فاجعه تروریستی اهواز اعتراض شدید دادستان کل کشور به حضور زنان در استادیوم آزادی / گلایه داریم عکس دردناک از لاشه توله پلنگ در بین ضایعات سد آبی مادربزرگ نوه 20 ماهه اش را در فر گاز سوخاری کرد ! +عکس این مرد 40 سال است که فقط پیتزا و ساندویچ می خورد !+عکس اتوبوس از روی مرد تهرانی رد شد +عکس ناراحت کننده دلخراش ترین سرقت در آبادان / قابلمه غذای یک خانواده دزدیده شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جسیکا در سوئد نمی دانست دختری ایرانی است! / سرنوشت دختری رهاشده در تهران! + عکس او در کودکی بوسه عاشقانه زوج نابینا جلوی دوربین! +تصاویر زن جوان که 23 روز مرده بود زنده شد! + جزییات باورنکردنی ازدواج یکساعته فقط در روز ! اسیدپاشی وحشتناک به پزشک تهرانی در اتوبان امام علی! مرد مینابی را جلوی زنش به رگبار بستند! /راز 3 قتل مشابه فاش شد! مخالفت عجیب سردار سلیمانی در استفاده از موشک های برد بالا علیه داعشی ها!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ورزش Sport علی کریمی انتظار رشت باشگاه بدهی عکس مرد قتل روزنامه عربستان ترکیه اینستاگرام جنایت جسد زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع تیم ملی فوتسال با یک برد خفیف مقابل همسایه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتسال ایران و افغانستان از ساعت 12:30 امروز (پنجشنبه) برگزارکننده نخستین دیدار گروه D جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 در سالن هوا مارک ایندور بانکوک بودند، مسابقه‌ای که به برتری 3 بر یک شاگردان وحید شمسایی انجامید.

برای تیم ملی فوتسال کشورمان در این مسابقه سعید احمد عباسی (2 گل) و مهدی کریمی گلزنی کردند و تنها گل تیم افغانستان توسط مهران غلامی به ثمر رسید.

باقر محمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، سالار آقاپور، مهدی کریمی و بهروز عظیمی نفراتی بودند که تیم ملی فوتسال کشورمان بازی مقابل افغانستان را با آنها آغاز کرد

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896726

دیگر خبرها

  • کوچ بهاره عشایر فارس از قشلاق به ییلاق + فیلم
  • کوچ بهاره عشایر از قشلاق به ییلاق + فیلم
  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • شروع تیم ملی فوتسال با یک برد خفیف مقابل همسایه
  • برد خفیف ایران در نیمه نخست مقابل افغانستان
  • سکانس‌هایی از فیلم شهر هرت
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی
  • چرا صهیونیست‌ها از واکنش علی کریمی تعجب کردند؟
  • صید ۳۰ هزار قطعه ماهی سفید در رودخانه سپیدرود