Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال از انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در آینده نزدیک خبر داد.

 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص با ارائه گزارشی از نشست اعضای کمیته فنی این فدراسیون گفت:ما در جلسه اخیر پیرامون موضوع تیم های ملی نوجوانان و جوانان بحث و گفت و گو داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا آقای چمنیان به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان گزارشی از عملکرد تیم در مسابقات مالزی ارائه دادند و اشاراتی به مشکلات این تیم داشتند. خصوصا شرایط ویژه آب و هوایی که در نخستین بازی فشار زیادی به تیم ما وارد کرد اما در بازی های بعدی دیدیم که رفته رفته کیفیت عملکرد اعضای تیم بهتر شد و نمایش بهتری را شاهد بودیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: برای تصمیم گیری پیرامون کادر فنی تیم ملی نوجوانان هنوز فرصت داریم اما به طور قطع آقای چمنیان مربی توانمند و شایسته ای است که شایستگی های خودش را به خوبی نشان داده و در مسابقات آسیایی همچنین جام جهانی بهترین نتایج را کسب کرده است. آمارها و شاخصه های عملکرد تیم ملی نوجوانان خصوصا در دو بازی پایانی هم نشان می دهد که این تیم از نظر فنی شرایط خوبی داشته و این بازیکنان در رده های سنی بالاتر می توانند عملکرد درخشانی داشته باشند.

محصص به بحث انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان نیز اشاره کرد و اظهار داشت:مسئولیت بعدی ما انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان ایران است. به هر ترتیب اسامی گزینه هایی در این جلسه مطرح شد و اعضا نظرات خودشان را بیان کردند. بنا بر جمع بندی که خواهیم داشت در آینده نزدیک سرمربی جدید تیم ملی جوانان معرفی خواهد شد.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی تیم ملی فوتبال جوانان جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان در جلسات 472 و 473 شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور اعضای این شورا که در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، به تصویب رسید.

دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی در این باره گفت: با توجه به نبود ساختار فرابخشی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و تقسیم کار دستگاهی فعالیت ها و امور مربوط به دوره نوجوانی؛ شورای عالی انقلاب فرهنگی در آبان سال گذشته مصوب کرد که امور مربوط به دوره نوجوانی به وظایف شورای عالی جوانان الحاق و اضافه و در این راستا اساسنامه شورای عالی جوانان تکمیل شود.

غلامرضا بصیرنیا افزود: اساسنامه اصلاحی شورای عالی نوجوانان و جوانان در جلسه 472 شورای معین طرح و بررسی شد و در بخش اهداف، وظایف و ترکیب این شورا؛ برنامه‎ ریزی، هماهنگی و تقسیم کار دستگاهی فعالیت برای دوره نوجوانی نیز لحاظ شد.

همچنین با توجه به ضرورت چابک سازی ساختار و به منظور تسهیل در فرایند تصمیم گیری و پیشبرد امور مهم در دوره نوجوانی و جوانی؛ ترکیب شورای عالی نوجوانان و جوانان با رویکرد کارآمدسازی و اثربخشی به سمت تعدیل و تغییر سوق داده شد و مقرر شد در ترکیب آن با توجه به ضرورت حاکمیت یک نگاه جامع و تخصصی نسبت به امور و مسائل مهم نوجوانان و جوانان؛ از حضور و مشارکت متخصصان حوزه های مختلف و دستگاهها ذی ربط حسب مورد نیز استفاده شود.

دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین گفت: در جلسه 473 این شورا؛ به استقبال چشمگیر از آیین مذهبی اعتکاف و افزایش تعداد معتکفین به ویژه نوجوانان و جوانان در مقایسه با سنوات قبل اشاره شد و در ادامه اساسنامه ستاد مرکزی اعتکاف طرح و بررسی شد و به زودی به صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه خواهد شد که امید است با تشکیل این ستاد؛ شرایط و بستر مناسب برای رشد و گسترش فرهنگ و آئین متعالی اعتکاف در سطح ملی و بین‌المللی فراهم آید.

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است