Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@20:14:44 GMT

«مخاطب خاص» از کربلای معلی روی آنتن می رود

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۲۴۳۱

«مخاطب خاص» از کربلای معلی روی آنتن می رود

ویژه برنامه اربعین «مخاطب خاص» از شنبه ۲۸ مهر هر شب ساعت ۲۳ از کربلای معلی روی آنتن شبکه سه می رود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری شبستان، همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی که از مهم ترین مناسبت های مذهبی ایرانیان و جهان تشیع به شمار می رود و در واقع نقطه اتصال همه شیعیان جهان به یکدیگر است،‌،«مخاطب خاص» روی آنتن شبکه سوم سیما می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«مخاطب خاص» عنوان برنامه ای است محصول گروه معارف شبکه سوم سیما که بناست از شنبه ۲۸ مهر ، به مدت ۱۰ شب ‌هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه سوم سیما برود.

 

 

این برنامه که از کربلای معلی روی آنتن شبکه سوم سیما می رود با اجرای رسالت بوذری و حضور کارشناسان مذهبی، ‌آئینی،‌ هنرمندان و نویسندگان آئینی به عنوان مهمان برنامه همراه خواهد بود.

 

مخاطبان این برنامه می توانند به واسطه «مخاطب خاص» در پویش «کربلا نرفته ها» شرکت کنند. این افراد می توانند با فرستادن نام و نام خانوادگی خود و افرادی که به زیارت کربلا نرفته اند به شماره پیامک ۳۰۰۰۱۴۴۴ در این پویش شرکت کنند.

 

 

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد اربعین ارزانی اربعین حسینی اردبیل پیاده روی اربعین ایلام اوقات فراغت سوگواره اربعین ۹۷ برنامه مخاطب خاص شبکه سوم سیما کربلای معلی ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادیو صدای لحظه‌هاست

حمیدرضا افتخاری، دبیر سومین دوره جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک به عنوان اولین سخنران یادی از شهید طهرانی مقدم کرد و گفت: آنچه که باعث افتخار ما در اجرای عملیات تنبیهی وعده صادق شد، نتیجه پایمردی‌های شهید طهرانی مقدم بود. از آنجایی که حضرت آقا فرمودند امروز جنگ جنگ رسانه‌هاست. از آقای بخشی‌زاده، معاون صدا می‌خواهم بخشی به نام عملیات وعده صادق به جشنواره مستند رادیویی پژواک اضافه شود. برای این بخش جایزه‌ای درنظر گرفته می‌شود و کار داوری‌ها به صورت فشرده انجام می‌شود.

افتخاری با بیان اینکه ما صدای لحظه‌ها هستیم، افزود: رادیو این توان را دارد که به روز و به لحظه صدای خود را به مخاطب برساند و رمز موفقیت این رسانه گرم و صمیمی همین است. دبیر جشنواره پژواک در انتهای صحبت‌هایش برای مسعود اسکویی طلب سلامتی کرد.

در ادامه بیانیه هیئت داوران قرائت شد. در این بیانیه از این حیث مستند‌های رادیو را واجد اهمیت دانست، که برنامه‌سازان می‌بایست توانمندی و خلاقیت خود را با سیاست‌های شبکه‌های مبدا آمیخته کنند و اثری را تولید کنند، تا بتواند تاثیر حداکثری بر مخاطب بگذارد. در بیانیه هیئت داوران اشاره شد که برنامه‌های صبح‌گاهی مستلزم برخورداری از نشاط ذاتی است. ضروری است رویکرد اطلاع‌رسانی در برنامه‌های صبح‌گاهی با حجم مناسب و ماموریت شبکه‌ها ایجاد شود. در زمینه کاربرد موسیقی در برنامه‌های ترکیبی استفاده مناسب از قطعات با کلام و بدون کلام و تنظیم موسیقی منطبق بر محتوای برنامه ضروری است؛ چراکه می‌تواند محتوای برنامه را در ذهن مخاطب اعتلا دهد. 

در حال تکمیل ...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • (تصاویر) بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • عکس/ بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟