Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۱۰۰ میلیارد کالای قاچاق در عملیات ۲۴ ساعت پلیس خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار "عباسعلی محمدیان" با بیان اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در همه حوزه‌ها در استان البرز به خصوص در نقاط جرم خیز با قوت در حال پیگیری است، گفت: طرح ضربتی پاکسازی نقاط آلوده طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان البرز به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف ۱۵۶ کیلوگرم انواع موادمخدر، گفت: همچنین در این رابطه ۱۶۸ متهم دستگیر شدند که بخش اعظم این متهمان در حوزه مواد مخدر فعالیت داشتند.

وی ادامه داد: در پی رصد انبار‌های نگهداری کالا در سطح استان البرز، بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق شامل کولر گازی، پارچه، دارو و وسایل آرایشی و بهداشتی کشف شد.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: در این عملیات ۴ نفر دستگیر شدند که برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره مبارزه با کالای قاچاق استان البرز قرار گرفتند.

این مقام ار شد انتظامی به دستگیری ۸۶ سارق طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره و بیان کرد: متهمان در قالب ۱۰ باند در استان البرز و استان‌های همجوار اقدام به سرقت منزل، مغازه و ... می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز  گفت: همچنین در این طرح، اعضای باند سارقان سند نمره خودرو که اقدام به ۳۰ فقره سرقت و سند نمره خودرو کرده بودند، دستگیر و تاکنون ۶ فقره از سرقت‌ها کشف شده؛ تحقیقات در این زمینه از سوی پلیس ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: البرز تریاک آلوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود

سرهنگ ابراهیمی گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و اقتصادی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان هشترود در محور‌های مواصلاتی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند.

وی افزود: پس از دستور ایست پلیس و توقف خودرو در بررسی بار آن مشخص شد حامل ۷۰۰ کارتن تخم مرغ فاقد مجوز بهداشتی و سایر مدارک قانونی است.

فرمانده انتظامی هشترود اضافه کرد: کامیون حامل ۷ تن و ۹۴۵ کیلوگرم تخم مرغ به ارزش ۴ میلیارد ریال بود که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی همراه راننده به مراجع قضایی معرفی شد.

 وی تصریح کرد: پلیس با کسانی که بهداشت و سلامت عمومی جامعه را با رفتار‌های نادرست به منظور کسب منفعت شخصی به مخاطره بیندازند برخورد محکم و قانونی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان