Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@19:10:44 GMT

(تصاویر) چالش‌های معلمان آمریکایی در مدرسه

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۲۴۴۳

(تصاویر) چالش‌های معلمان آمریکایی در مدرسه

فرارو- معلمان آمریکایی در طول یک روز دارای وظایف زیادی هستند که باعث می‌شود آنها فشار زیادی را تحمل کنند. در گزارش این سایت عملکرد آموزشی معلمان آمریکایی مد نظر قرار داده شده و مسئولیت‌های سنگین آنها مورد بررسی قرا گرفته است.
به گزارش یو اس تودی، معلم‌های آمریکایی علیه دستمزد‌های پایین، هزینه‌های فزاینده خدمات بهداشتی، مستمری‌های بازنشستگی اندک یا فقدان آن‌ها و نیز نبود پشتیبانی اتحادیه‌ها در ایالت‌هایی مبارزه می‌کنند، که از لحاظ قانونی تشکیل اتحادیه‌های قوی و کارآمد را ناممکن کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بسیاری از مدارس کنتاکی و اوکلاهما با مشکلات مالی روبرو هستند و کتاب‌ها و متون درسی کافی برای دانش آموزان در اختیار ندارند. برخی از مدارس نیز به علت عدم پرداخت قبوض خود، برق ندارند.  

منبع: فرارو

کلیدواژه: معلمان آمریکایی حقوق معلم آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، بایدن بسته لوایح کمک های خارجی را امضا کرد که شامل «قانون حفاظت از شهروندان آمریکایی در مقابل اپلیکیشن های تحت کنترل دشمن خارجی» بود. در واقع لایحه تیک تاک یک روز پس از تصویب در سنا به قانون تبدیل شد.

تیک تاک در بیانیه ای اعلام کرد این قانون را در دادگاه به چالش می کشد که چنین اقدامی ممکن است فروش یا ممنوعیت اپ را به تاخیر بیندازد.

در بخشی از بیانیه آمده است:ممنوعیت تیک تاک غیرقانونی است و این امر را در دادگاه به چالش می کشیم. ما معتقدیم این وقایع و قوانین در واقع واضح هستند و درنهایت ما پیروز خواهیم شد. ما میلیاردها دلار سرمایه گذاری کردیم تا داده های آمریکا و پلتفرم مان را ایمن و عاری از تاثیر و دستکاری خارجی نگه داریم.

این قانون به بایت دنس، مالک تیک تاک حدود یک سال فرصت می دهد تا اپ را به مالکی جدید بفروشد. اگر شرکت نتواند تیک تاک را واگذار کند، در فروشگاه های اپلیکیشن آمریکایی و سرویس های میزبان وب ممنوع می شود.

کد خبر 6088229

دیگر خبرها

  • بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن