Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی در مراسم معارفه دکتر سیدمحمودرضا آقامیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی که در مجتمع ولایت برگزار شد، گفت: بسیار خوشحالم که فرصتی حاصل شد تا در جمع عزیزانی باشم که حدود یک سال پیش در خدمت آنها بودم و توفیق همراهی آنان را داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت دوستان بسیار خوبی پیدا کردم که برای من سرمایه هستند و امیدوارم در ادامه راه به این دوستان تکیه کنم.

وی با بیان اینکه تحول در ساختار و فرهنگ سازمانی، یکی از ارکان تحول در دانشگاه است، اظهار داشت: برای مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی، افق 1404 را ترسیم کرده­ ایم که بتوانیم در این افق به انتخاب اول داوطلبان، پژوهشگران و اساتید تبدیل شویم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه منافع مردم را بر منافع سازمان ارجح می ­دانیم، خاطرنشان کرد: نسبت به این موضوع حساس هستیم که منافع سازمان باید در راستای منافع مردم و نظام باشد و حرکت علمی که سال­ها در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده را در افق بلند پیش بریم.

وی با اشاره به چالش بوجود آمده در خصوص داوطلبان رشته ­های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اتفاقی که در حوزه پزشکی افتاد، منجر به برکناری مدیران ناکارآمد شد و دلیل ایجاد این مشکل آن بود که برخی از واحدها در ظرفیت ذخیره تا جایی که می­ توانستند دانشجو ثبت ­نام کردند و فقط به منافع واحد خودشان توجه داشتند نه منافع مردم و سازمان.

دکتر طهرانچی با اشاره به جابجایی دانشکده ­های واحد تهران مرکزی به مجتمع سوهانک گفت: این اقدام چابکی و توانمندی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی را نمایان کرد که ما در مدت اندکی توانستیم دانشکده­ های واحد تهران مرکزی، تهران جنوب و تهران غرب که در سطح شهر پراکنده بود را به حداکثر دو پردیس برای هر واحد کاهش دهیم. با این اقدام، سرمایه­ های واحدهای دانشگاهی نیز حفظ شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران موتور تحرک و آغازگر تحول در دانشگاه آزاد اسلامی است، خاطرنشان کرد: برای مدیریت این دانشگاه باید شخصی انتخاب می­ شد که توانمند، متخصص، مدیر و مسلط و آگاه به همه جوانب باشد. بنابراین دکتر سیدمحمودرضا آقامیری را که از بدو ورود به دانشگاه در دوره کارشناسی افتخار آشنایی با ایشان را دارم، بهترین گزینه برای ریاست این دانشگاه دانستم. ایشان که در دوران دفاع مقدس سابقه ­ای درخشان دارد، اولین معاون دفاع دانشگاه شهیدبهشتی بود که بنده نیز در آن دوران در کنار ایشان حضور داشتم و 35 سال است که از همکاری ما می­ گذرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به سوابق مدیریتی دکتر آقامیری گفت: ایشان استادتمام دانشگاه شهیدبهشتی، سابقه همکاری در معاونت علمی و فناوری ریاست ­جمهوری در دولت قبل را دارد و از تجارب ارزشمندی در حوزه علمی و اجرایی برخوردار است که امیدوارم در دوره مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، حرکت آینده دانشگاه را به خوبی ترسیم کند.

گفتنی است پیش از این دکتر محمدمهدی طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی را برعهده داشت

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دوران دفاع مقدس علمی و فناوری کارشناسی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب در وزارت راه و شهرسازی

به گزارش تابناک، دکتر مهرداد بذرپاش طی حکمی در آخرین روز اداری سال 1402 ، دکتر سید عبدالمجید شجاع را بعنوان مشاور عالی و رئیس سازمان حراست وزارت راه و شهرسازی منصوب نمود. 

در سوابق دکتر شجاع علاوه بر خانواده شهید، معاونت امور حقوقی و مجلس معاونت علمی و فناوري رياست جمهوري و بنیاد ملی نخبگان کشور، عضو ستاد توسعه زیست فناوری، عضو هيئت مديره سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت، رئيس شورای تخصصی بهداشت و روان سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت، نمايندگی مجلس شورای اسلامی، عضو هيئت رئيسه و مخبر كميسيون انرژي مجلس شورای اسلامی، ریاست دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی، عضو هيئت امنا دانشگاه خليج فارس، عضو هيئت امنا دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی، مسئول بسيج جامعه پزشكی استان بوشهر، عضو شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان بوشهر، عضو فعال در راه‌اندازی كميته انقلاب اسلامی بوشهر و همچنین جهاد سازندگی استان بوشهر دیده می شود.

لازم به توضیح است در اواخر دوران تصدی وزارت سردار مهندس رستم قاسمی با اصرار آن مرحوم، دکتر شجاع با حفظ سمت در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به سمت سرپرست حراست این وزارتخانه منصوب گردید که امید است با حضور دکتر بذرپاش ومدیری باتجربه مانند دکتر شجاع با سوابق درخشان تخصصی اش بتوانند جو پر تلاطم این وزارتخانه بزرگ و طویل رابه آرامش و نظم و انضباط برسانند.

دیگر خبرها

  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • انتصاب در وزارت راه و شهرسازی
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری
  • تأثیر مستقیم سراهای نوآوری دانشگاه آزاد یزد در رونق بازار
  • شعار سال جهت حرکت کلی نظام و کشور را مشخص خواهد کرد