Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان در متن این پیام آمده است:
در این پیام آمده است:

ورزش به عنوان پدیده ای اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و محوری دارد و برهمین اساس نه تنها یک هفته ، بلکه تمام روزهای سال را در برمی گیرد.

ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک رویداد تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس ورزش وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود و از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزش، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک امروز مسئولیتی خطیر متوجه جامعه ورزش است و تمامی مسئولان و دست اندرکاران در عرصه ورزش وبویژه ورزش بانوان می بایست برای توسعه، رشد و سرلوحه قراردادن الگوهای انسانیت و منش پهلوانی گام بر دارند.

ورزش عرصه توقف ناپذیری است که برای آن حد و مرزی به لحاظ توسعه و پیشرفت وجود ندارد و باید در فتح قله های رشد بکوشیم

امیداست: برای اعتلای نام زیبا و پرچم مقدّس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های بین المللی، المپیک، جهانی ، آسیایی وملی با استعانت از درگاه حضرت حق و با برنامه ریزی، تدبیر، تلاش و همّت بلند گام برداریم تا در کنار جامعه ای سالم و با نشاط، گنجینه ای از قهرمانان و پهلوانان غیور در ورزش کشور داشته باشیم. در پایان از تلاش های بی دریغ مقام عالی وزارت ،استاندار ،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، هیأت های ورزشی، قهرمانان، پیشکسوتان، داوران و مربیان،سازمان های مردم نهاد وجوانان وهمکاران در هفته تربیت بدنی و ورزش تشکر وقدردانی می نمایم و از درگاه خداوند منّان سلامتی، بهروزی و توفیقات همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش استان هرمزگان مسئلت می نمایم.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک جامعه مجلس شورای اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی توانمندسازی جامعه ایثارگر را در حوزه‌های مهارتی داریم

ایسنا/هرمزگان رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان با بیان اینکه آمادگی توانمندسازی جامعه ایثارگر در حوزه‌های مهارتی را داریم، گفت: ارائه خدمات به ایثارگران در حوزه بانک خون بند ناف و مجموعه رویان با تخفیف ۲۰ درصدی و پرداخت اقساطی در دستور کار است.

احمد زاهری امروز (۲۷ اسفند ماه) در نشست کارکنان ایثارگر و خانواده ایثارگران جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی هرمزگان ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و علمی متنوعی دارد که این ظرفیت‌ها می‌تواند برای توانمندی خانواده ایثارگران در کنار مجموعه استانداری و دستگاه‌های دیگر قرار گیرد.

وی با اشاره به رویکرد جهاد دانشگاهی درباره ارائه خدمات مطلوب به خانواده ایثارگران، بیان کرد: آموزش پرستاری و مراقبت از خانواده شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، ارائه مشاوره‌های تحصیلی، علمی و اجتماعی به خانواده‌های ایثارگر، تجلیل از فرزندان ایثارگران و ... از جمله برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای جامعه هدف است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی آمادگی دارد در قالب تفاهم‌نامه، اقداماتی را برای توانمندسازی جامعه ایثارگر انجام دهد، گفت: تقویت همکاری‌ها و تعاملات در آینده می‌تواند اتفاق‌های بزرگی را رقم بزند.

زاهری با بیان اینکه برخی از خاطرات انقلابیون به خوبی ثبت و ضبط نشده است، توضیح داد: راهپیمایی‌ها، فعالیت اصناف، نحوه توزیع اعلامیه‌های امام خمینی (ره)، فعالیت و زیست زندانیان سیاسی در معرض خطر اعدام و ... از جمله مواردی که در مسیر انقلاب به فراموشی سپرده شده است که ایسنا و تیم تولید محتوای جهاد، آمادگی ورود به این عرصه‌ها را دارد. جهاد دانشگاهی این ظرفیت را دارد که تولید محتوا در این زمینه و خاطرات انقلاب اسلامی را به خوبی انجام دهد تا شاهد ثبت موضوع‌ها برای آیندگان باشیم.

هرمزگان ۱۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

روح‌الله احترامی، مشاور امور ایثارگران استاندار هرمزگان نیز در این نشست گفت: هرمزگان ۱۵۰۰ شهید از ابتدای انقلاب در برهه‌های مختلف تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که این مهم نشان‌دهنده تعلق خاطر مردم به انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: باید در مسیر انتشار فرهنگ‌ ایثار و شهادت در هر جایگاهی که هستیم تلاش کنیم، به‌عنوان نمونه جهاد دانشگاهی با تمام توان خود ارائه خدمات به ایثارگران و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت را در دستور کار دارد.

او افزود: این آمادگی را داریم که فضای گلزار شهدا را برای تولید محتوا آماده کنیم و همکاری لازم در این زمینه را خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تبریک بشار اسد به پوتین به مناسبت پیروزی در انتخابات
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به حدود ۹۰درصد متقاضیان در قم
  • تنوع در محیط‌های آموزشی از تکالیف آموزش و پرورش است
  • آمادگی توانمندسازی جامعه ایثارگر را در حوزه‌های مهارتی داریم
  • اسبقیان: وزارت ورزش 7 وظیفه دارد
  • اعلام شرایط شرکت در آزمون جذب معلم ورزش
  • نبود مشاور و روانشناس تربیت بدنی، پاشنه آشیل تیم‌های ورزشی کشور
  • ۶۰ درصد مردم قزوین کم تحرک هستند
  • پیام های تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه
  • مخبر اعطای نشان فتح به فرماندهان ارتش و سپاه را تبریک گفت