Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@12:51:19 GMT

اتفاقی تلخ در انتظار صدر نشین لیگ برتر خلیج فارس

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۲۵۱۰

اتفاقی تلخ در انتظار صدر نشین لیگ برتر خلیج فارس

رکنا: مدافع پیشین پدیده از فدراسیون جهانی فوتبال خواست تا این باشگاه مشهدی را مجازات کند.

پس از اینکه باشگاه پدیده مشهد به تعهدات خود در قبال ایگور پراهیچ، مدافع پیشین خود عمل نکرد و ضرب‌الاجل این بازیکن کروات را نادیده گرفت، پراهیچ از طریق وکیل خود نامه‌ای به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) ارسال و از مسئولان کمیته انضباطی فیفا درخواست کرد جریمه لازم را برای این باشگاه در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکم کمیته انضباطی فیفا در قبال این پرونده می‌تواند شامل جریمه نقدی، کسر امتیاز و سقوط Fall به دسته پایین‌تر باشد. پدیده سال گذشته هم از سوی فیفا به کسر 6 امتیاز محکوم شده بود.

ایگور پراهیچ، بازیکن سابق تیم پدیده پیش از این در گفت‌وگو با تسنیم خبر داده بود که وکیلش نامه اخطار نهایی به باشگاه پدیده بابت پرداخت نشدن طلب این بازیکن ارسال کرده و تاریخ 15 اکتبر (23 مهر) را به عنوان ضرب‌الاجل نهایی برای پرداخت بقیه بدهی پراهیچ تعیین کرده است. باشگاه پدیده باید 143 هزار یورو به‌علاوه پنج درصد سود این رقم یعنی 3 هزار 818 یورو را به ایگور پراهیچ پرداخت کند.

تیم فوتبال پدیده شروع خوبی در فصل جاری لیگ برتر ایران داشته و در حال حاضر صدرنشین این رقابت‌هاست، اما در صورتی که فیفا اقدام به کسر 6 امتیاز کند، در جدول سقوط خواهد کرد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

انتشار اولین تصاویر از جسد طراح اصلی فاجعه تروریستی اهواز اعتراض شدید دادستان کل کشور به حضور زنان در استادیوم آزادی / گلایه داریم عکس دردناک از لاشه توله پلنگ در بین ضایعات سد آبی مادربزرگ نوه 20 ماهه اش را در فر گاز سوخاری کرد ! +عکس این مرد 40 سال است که فقط پیتزا و ساندویچ می خورد !+عکس اتوبوس از روی مرد تهرانی رد شد +عکس ناراحت کننده دلخراش ترین سرقت در آبادان / قابلمه غذای یک خانواده دزدیده شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جسیکا در سوئد نمی دانست دختری ایرانی است! / سرنوشت دختری رهاشده در تهران! + عکس او در کودکی بوسه عاشقانه زوج نابینا جلوی دوربین! +تصاویر زن جوان که 23 روز مرده بود زنده شد! + جزییات باورنکردنی ازدواج یکساعته فقط در روز ! اسیدپاشی وحشتناک به پزشک تهرانی در اتوبان امام علی! اقدام عجیب زن شوهر دار خون به پا کرد! خانم مدل زیبا را به رگبار بستند! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سقوط Fall خلیج فارس فوتبال لیگ برتر پدیده انتظار عکس مرد قتل جنایت روزنامه عربستان اینستاگرام زن ایران زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وی اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی بوجود آمده در برخی از کشور‌های حوزه خلیج فارس و آبگرفتگی سطوح و معابر، پرواز‌های فرودگاه‌های دبی و شارجه با تأخیر یا ابطال مواجه شده است.
وی ضمن اشاره به محدودیت پروازی به فرودگاه‌های مذکور تا اطلاع ثانوی، به مسافران توصیه کرد: برای سفر به این مقاصد پیش از عزیمت به فرودگاه به منظور اطمینان از وضعیت تاخیر یا ابطال پرواز خود با شرکت‌های هواپیمایی مربوطه تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس برگزار می‌شود
  • مهدوی: خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس اتفاقی بسیار مثبت است
  • فوتبال خیابانی در‌ ایران زنده می‌شود
  • اعلام برنامه‌های فوتبال پایه ایران تا سال ۱۴۱۴ به فیفا
  • توضیحات مجید جلالی برای فیفا درخصوص طرح توسعه فوتبال ایران
  • نشست آنلاین مسئولان فیفا با مجید جلالی
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس