Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان ، آقای براتی سده در کارگاه کشوری مددکاری اجتماعی مراکز نگهداری و درمان و کاهش آسیب های اجتماعی گفت : با توجه به حجم تهدیدهای ناشی از فراگیر شدن اعتیاد این درصد کافی نیست و باید نسبت به حجم تهدید ها برنامه های پیشگیری هم افزایش یابد.
وی با بیان اینکه امسال «طرح کیان» با اولویت پیشگیری از مصرف مواد مخدر برای کارکنان ادارات اجرا شد ، افزود : علاوه بر این «طرح پازک» برای پیشگیری از مصرف مواد توسط زنان و کودکان مناطق آسیب دیده در شهرها و کلان شهرها اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت : در طرح پازک که در ۵۰۰ محله پرخطر و آسیب زا اجرا می شود ، زنان و کودکان و مصرف کنندگان زیر پوشش قرار می گیرند.
آقای براتی سده تاکید کرد : هفت هزار مرکز سرپایی خدمات ترک اعتیاد در کشور وجود دارد که یک هزار و ۷۰۰ مرکز آن با سازمان بهزیستی کشور ارتباط دارند.
وی همچنین گفت : پارسال ۷ هزار و ۸۰۰ مصرف کننده مواد مخدر آموزش های لازم بازار کار را فرا گرفتند که ۷ هزار نفر از آنها برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک ها معرفی شدند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همدان پیشگیری اعتیاد بهزیستی براتی سده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه ظهر دوشنبه در نخستین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: با نظارت و همکاری تمامی ارکان مبارزه با مواد مخدر استان و حمایت دستگاه قضائی هیچ مرکز اقامتی ترک اعتیاد غیر مجازی در استان وجود ندارد.

وی افزود: در سال جاری شدت برخورد و کنترل با عوامل تولید و توزیع مواد مخدر بیشتر خواهد شد.

استاندار گلستان گفت: اجرای طرح‌های امید و مهرانه با هدف بازگشت به زندگی عادی بهبود یافتگان و حمایت‌های اجتماعی از خانواده آنان به عنوان یکی از ضروری‌ترین اقدامات این شورا در سال جاری بود.

وی یادآور شد: با همت خیران پروژه بهسازی و توسعه مرکز ماده ۱۶ گرگان بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

زنگانه با اشاره به افتتاح مرکز نگهداری معتادان متجاهر شرق استان در هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: احداث و تجهیز این مرکز تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت داشته که با همکاری تمام اعضای شورا به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: از دستگاه قضائی می‌خواهیم تا با کسانی که در امر مبارزه با مواد مخدر خلل ایجاد می‌کنند قاطعانه برخورد کند.

استاندار گلستان گفت: تنها مرکز ماده ۴۲ معتادین استان به جهت سرعت بخشیدن به احداث آن فاز بندی شده که با تقسیم کار فاز نخست آن امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: علاوه بر طرح نماد (نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش آموزان) طرح یاریگران دانش آموزی نیز در گلستان اجرا شده و دفتر مرکزی آن در گرگان افتتاح می‌شود.

کد خبر 6085381

دیگر خبرها

  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • کشفی تازه درباره معتادان به مواد مخدر
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • کاهش سرعت نزولی نرخ باروری و جمعیت در کشور/ اجرای دو برنامه پیشگیری از ناباروری در کنار درمان‌های تخصصی