Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «مجتهد» افشاگر اسرار پشت پرده آل سعود تاکید کرد نقش ولیعهد عربستان در قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی آنقدر واضح و روشن است که تلاش‌ها برای سرپوش گذاشتن بر این قضیه بی نتیجه است.

وی در توییتر نوشت: هر چقدر برای سرپوش گذاشتن بر کار‌های بن سلمان، ولیعهد عربستان و معرفی افراد دیگر به عنوان قربانی تلاش شود، نقش وی در ترور جمال خاشقجی آنقدر واضح و علنی است که وی در نگاه همه جهان، به شکل جنجالی و پرسر و صدا سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتهد در پیام دیگری نوشت: نیویورک تایمز به نقل از برخی منابع آمریکایی نوشت خالد بن سلمان دیگر سفیر عربستان در واشنگتن نخواهد بود. این قضیه تاییدی است بر پیام پیشین مبنی بر این که خالد بن سلمان به واشنگتن بازنخواهد گشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل تلاش می‌کند بر حجم ضربات وارد شده سرپوش بگذارد

«فایر الدویری تحلیل‌گر نظامی اردنی» در گفتگو با شبکه الجزیره گفت که اسرائیل تلاش می‌کند بگوید حمله ناموفق و اصابت موشک‌ها سطحی بوده است.

او افزود: «هنوز حجم خسارتی که به اسرائیل وارد شده مشخص نیست، درست است که پدافند چند کشور کمک اسرائیل کردند، اما نمی‌شود گفت که کاملا موفق بوده‌اند».

الدویری تأکید کرد: «ایران از توان کامل موشکی خود استفاده نکرد، چون موشک‌های فراصوتی دارد که ظرف ۱۳ دقیقه به اسرائیل می‌رسد».

در این راستا «هلیل روزن» خبرنگار شبکه ۱۴ بدون اشاره به تصاویر اصابت متعدد موشک‌های بالستیک ایران به اهداف نظامی مختلف، مدعی شد، موج دوم حمله که حمله موشکی بود، آسیب صفر درصدی داشته است. 

تصاویر اصابت موشک‌ها در نقاط مختلف فلسطین اشغالی طی دقایق پیش در ده‌ها رسانه منتشر شده است، اما رسانه‌های اسرائیلی طبق سیاست خبری کابینه جنگ، به عدم انتشار تصاویر پایبند هستند و آن را نیز انکار می‌کنند.

در این راستا، سی ان ان به نقل از یک منبع آمریکایی گفته، مطمئن نیست پدافند هوایی آمریکا موفق شده باشد با همه پهپاد‌ها و موشک‌های ایران، مقابله کرده باشد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان
  • مستند شهید صدر از روز چهارشنبه پخش می‌شود
  • خوشبختی هوادار با آخرین خرید (عکس)
  • خالد مشعل: آینده از آن حماس است
  • پیام توقیف کشتی باری توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • اسرائیل تلاش می‌کند بر حجم ضربات وارد شده سرپوش بگذارد
  • ببینید | واضح‌ترین تصاویر از لحظات اصابت موشک‌های سپاه به اهداف‌ در اسرائیل
  • فاجعه حمله تروریستی در زابل تصویری واضح از خواری دشمنان ایران اسلامی است
  • پیام های توقیف کشتی صهیونیستی توسط ایران در تنگه هرمز