Web Analytics Made Easy - Statcounter

در میان نامزدهای امسال جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک سینمای ایران در شاخه بهترین فیلم بلند، نماینده‌ای ندارد و در این بخش آثاری از کشورهای فیلیپین، کره جنوبی، قزاقستان، تایلند و ژاپن برای کسب جایزه رقابت می‌کند اما در بخش بهترین فیلم بلند جوانان این رویداد سینمایی فیلم «آوا» به کارگردانی صدف فروغی محصول مشترک ایران، قطر و کانادا نامزد کسب جایزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان معادی برای نگارش فیلمنامه «بمب: یک داستان عاشقانه» در شاخه بهترین فیلمنامه جوایز آسیا پاسیفیک نامزد کسب جایزه است و «النی کاریندرو» آهنگساز مطرح یونانی نیز طبق اعلام پیشین برای ساخت موسیقی «بمب: یک داستان عاشقانه» نامزد جایزه بهترین موسیقی متن جوایز آسیاپاسیفیک ۲۰۱۸ است.

اما در شاخه بهترین بازیگر مرد این جوایز سینمایی نام بهمن فرمان‌آرا برای نقش‌آفرینی در فیلم «حکایت دریا» به کارگردانی خودش دیده می‌شود.

مراسم دوازدهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک روز ٢٩ نوامبر (٨ آذر) در بریسبان استرالیا برگزار خواهد شد.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بهمن فرمان آرا آسیاپاسیفیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اعلام اسامی فینالیست‌های بخش‌های مختلف فستیوال MENA Games Industry Awards ۲۰۲۴، دو بازی «امپراتور‌های قلابی» از استودیو «پرشالند» و «پسرخوانده» از استودیو «پاییزان» نامزد دریافت جایزه از این فستیوال شدند.

بازی پسرخوانده از تولیدات استودیو پاییزان در بخش «بومی‌سازی» نامزد دریافت جایزه شده است. نکته جالب و هیجان انگیز اینکه بازی پسرخوانده در این بخش باید با بازی مطرح  Assassin's Creed Mirage از تولیدات یوبیسافت، برای کسب جایزه نخست این بخش رقابت کند.

در این بخش این جایزه به استودیو‌هایی اعطا می‌شود که سال گذشته بازی‌هایی را در زمینه‌های بومی‌سازی پشتیبانی کرده‌اند. همچنین تضمین می‌کنند که هم نسخه‌های جدید و هم به‌روزرسانی‌های جدید با کمترین مشکلات ممکن منتشر شوند و به‌طور مناسب برای بازار‌های هدف MENA بومی‌سازی شوند.

اما دیگر بازی ایرانی کاندید دریافت جایزه از این فستیوال یعنی امپراتور‌های قلابی ساخته مهرداد رضایی در استودیو پرشالند، در بخش مهم «بازی سال منا» نامزد دریافت جایزه شده است. رقابت در این بخش نیز با توجه به دیگر بازی‌های نامزد دریافت جایزه، بسیار سخت و تنگاتنگ خواهد بود.

جایزه این بخش بر اساس خلاقیت، مکانیک بازی، دستاورد‌های فنی، هنری و شنیداری، نوآوری، درگیر شدن با مخاطب و موفقیت‌های انتقادی و تجاری به بازی برگزیده اعطا می‌شود.

اعلام اسم بازی امپراتور‌های قلابی در فهرست نامزد‌های بازی سال فستیوال منا در حالی اتفاق افتاده است که این بازی به تازگی جایزه بهترین بازی موبایل و تبلت از فستیوال «گیم کانکشن» آمریکا را کسب کرده است.

فهرست نهایی متخبان این فستیوال توسط هیئت داوری متشکل از بیش از ۸۰ متخصص صنعت بازی در حال رای‌گیری است و برندگان در روز پنج‌شنبه ۲ می (۱۳ اردیبهشت)، به عنوان بخشی از اجلاس گیم اکسپو دبی ۲۰۲۴ معرفی خواهند شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • دلیل انصراف نامزد‌های جایزه قلم آمریکا چه بود؟
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • لغو مراسم اهدای جوایز انجمن قلم آمریکا به دلیل جنگ علیه غزه