Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@04:32:05 GMT

سیستان و بلوچستان میزبان رقابت‌های بوکس کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۲۸۳۸

سیستان و بلوچستان میزبان رقابت‌های بوکس کشور

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان به عنوان میزبان رقابت های بوکس المپیاد استعدادیابی کشور انتخاب شد. ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ادهم کرد زابلی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با توجه به المپیاد ورزشی 2020 وزارت ورزش و جوانان برای شناسایی استعدادهای برتر کشور و تشکیل کاروانی از بهترین ورزشکاران ایران رقابت های المپیاد استعدادیابی کشور را برای شناسایی این افراد در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه استان ‌های مختلف کشور میزبان هیات‌های ورزشی خواهند بود ادامه داد: در این راستا سیستان و بلوچستان به عنوان میزبان رقابت های بوکس المپیاد استعدادیابی کشور انتخاب شده است.

 کرد زابلی عنوان کرد: در این رقابت‌ها حداقل 497 بوکسور نوجوان در رده سنی 12 تا 15 سال در 10 وزن برای رسیدن به ترکیب و کاروان نهایی ایران به زاهدان خواهند آمد .

وی خاطرنشان کرد: همراه این تیم‌ها اعضای فنی و بیش از 50 داور و مسئول برگزاری المپیاد به استان سفر می کنند.

 مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پیش بینی می شود بین  600 تا 700 نفر ورزشکار در مدت 9 روز وارد استان شوند.

وی از بهره برداری 10 زمین در هفته تربیت بدنی خبرداد و افزود: در این هفته 45 خانه ورزش روستایی هم افتتاح خواهد شد که برای هر کدام نزدیک به چهار میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

ادهم کرد زابلی گفت: در حال حاضر  هفت هزار و 717 نفر ورزشکار خانم در استان بیمه ورزشی و سازماندهی شده اند که در 30 هیات در سطح سیستان و بلوچستان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ن

R7843/P1361/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان با اشاره به اینکه بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان با حضور وزیر آموزش و پرورش در خردادماه در اصفهان برگزار می‌شود گفت: ماهیت کلی برگزاری جشنواره تکریم کامل خیران است.


مجتبی ملااحمدی افزود: جشنواره قبلی و تعهد بیش از ۱۵۰۰ میلیاردی خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان که عملیات اجرایی بیش از ۹۰ درصد آن آغاز شده است، انتظارات را از اصفهان بالا برده که این جشنواره در مقایسه با سال‌های قبل از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.


وی گفت: نقش جوانان و گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی در میان جوانان یکی از اهداف اصلی این جشنواره است که باید به آن به صورت جدی پرداخته شود.


ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان هم گفت: جشنواره بیست و ششم از ستاد اجرایی تشکیل شده و در گروه‌ها، برنامه‌های متنوعی را انجام داده‌اند.

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی در قزوین
  • گام‌های استوار ورزش استان برای پیشرفت در بوکس
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • رقابت‌های بوکس بزرگداشت نلسون ماندلا، مبارز آفریقایی
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد