Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@09:33:53 GMT

حضور ایران در کنگره بین المللی پیوند عضو

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۲۸۷۸

حضور ایران در کنگره بین المللی پیوند عضو

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،  همچینین دوره های پیش از کنگره برای رسیدن به روش های پیشرفته و تکنیک‌های لازم جهت برداشت و پیوند عضو نیز در آن برگزار می گردد.

این کمیته همچنین به سران دولت ها  جنایات مربوط به پیوند (غیرقانونی) عضو و فعالیت‌های مختلف شبکه ای را برای ارتقای همکاری های بین المللی با ایجاد همکاری میان مقامات دولتی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است یکی از کشورهای شرکت کننده در این کنگره ، جمهوری اسلامی ایران می باشد که دکتر کتایون نجفی زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان و عضو انجمن بین المللی اهدا و پیوند IsodP و دکتر امید قبادی نایب رییس هیئت مدیره و دکتر مهدی شادنوش، رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت نیز به عنوان نمایندگان کشورمان در این کنگره حضور دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اهدای عضو ایران ترکیه دولت وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران آماده همکاری با سایر کشور‌ها در زمینه زیست محیطی است

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در ایکس نوشت: «ما درخت افکن نه‌ایم آنها گروهی دیگرند با وجود صد تبر، یک شاخِ بی بَر نشکنیم!» روز جهانی زمین پاک" را گرامی می‌داریم. احترام به محیط زیست از ارزش‌ها و سنت‌های کهن ایرانی است.

وی ادامه داد: مقابله با فجایع طبیعی زیست محیطی و پیامد‌های مخرب آنها، مستلزم همکاری‌های مشترک منطقه‌ای و بین‌المللی است.

کنعانی گفت: دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه‌ای و همسایگان، اهتمام ویژه‌ای برای برنامه‌ریزی، همکاری و مقابله مشترک با چالش‌های زیست محیطی از جمله گرد و غبار، سیل و خشکسالی قائل است و در این زمینه آماده همکاری با سایر کشورهاست.

وی افزود: در سطح جهانی نیز جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های جدّی در مسیر پیشبرد اهداف بین‌المللی مربوط به زمین پاک را در دست اقدام دارد.

سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: شایسته است در روز جهانی زمین پاک، رفتار غیرانسانی و شرم‌آور رژیم صهیونیستی در تخریب سازمان‌یافته محیط زیست نوار غزه و کرانه باختری و استفاده از عملیات تخریبی برنامه‌ریزی شده و هدفمند به عنوان ابزار فشار علیه ملت مظلوم فلسطین را شدیداً محکوم کرد و از جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی خواست برای توقف فوری تمامی انواع جنایات و اقدامات ضدانسانی و ضد محیط زیستی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینی، اقدام عاجل و شایسته داشته باشند.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • اولین کنگره پیوند کلیه در بیمارستان فرهیختگان
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه ایران
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس
  • رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران برگزار می شود
  • جهش تولید با حضور در بازارهای جهانی
  • دست دیپلماسی در دست میدان
  • ایران آماده همکاری با سایر کشور‌ها در زمینه زیست محیطی است